آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای(۱)(ویژه رشته تجربی)
4.8/5
(105 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سحر کامرانی فرد
11 ماه پیش
جایی که استاد میگه تمرینایی که گزاشتمو حل کنید همون تستای برگزیدست و اگه اوناست پاسخش کجاست ؟
زهرا مند
1 سال پیش
میشه لطفا ایت سوال رو توضیح بدید من با روش استاد اصلا متوجه نمیشم با روش تشریحی چجوریه
محمد مهدی بهپور
1 سال پیش
چرا این جا استاد میگن اجسام منظور فقط جامد و مايع هس ؟ یعنی گاز های گسیل امواج الکترومغناطیسی ندارن؟؟
زینب فرحانی
2 سال پیش
اگه نمیخاییم از e استفاده کنیم پس چرا تو د اده ها به ما داده اند
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
همینجوری داده بدرد نمیخوره اینجا
محمدحسین جعفربگلو
3 سال پیش
سلام مورد 4 باید مینوشت فاصله 2مدار کمتر میشن!
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر:) به این نکته توجه کنید فاصله ی خود مدار ها، وقتی بالاتر بریم بیشتر میشه ( فاصله بین دو مدار) ولی فاصله دو تراز انرژی با افزایش n کم میشه. چیزی که تو این تصویر میبینید فاصله ی تراز های انرژی هست. فاصله ی خود مدار ها ولی بیشتر میشه
محمدحسین جعفربگلو
3 سال پیش
سلام این n ها برای هیدروژن هست؟؟
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
هر کدوم که راحت تر هستید و سریعتر شما رو به جواب میرسونه ، استفاده کنید