تست 2

4.8/5
(22 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با نمودار توابع شامل قدر مطلق

سوالات دیگران

ببخشید در چه صورت ایکس ها علامتشون بزرگترمساوری مذاریم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام خسته نباشید اگه دوتا قدر مطلق با ریشه های مجزا بود چجوری باید حلش کنیم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سلام فاطمه جان به نظرمن دامنه اش این شکلی باشه چون صفر در دامنه حضورنداره

یا به عبارت دیگه میشه گفت اعداد حقیقی منهای صفر

فاطمه حسینی | آکادمی امروز

فاطمه حسینی

10 ماه پیش

سلام بچه ها دامنه تابع این تست نمیشه از منفی بینهایت تا مثبت بی نهایت؟ و بردش از منفی یک تا مثبت یک؟

خدا بزرگه :) | آکادمی امروز

خدا بزرگه :)

10 ماه پیش

برد میشه اونجایی که نمودار هست .اگر گزینه ی 3 رو نگاه کنی؛ روی محور ایگرگ ، از 1- تا 1 که نموداری نداریم یعنی نمیتونیم بگیم بُرد میشه از 1- تا 1+ نمودارهامون یکیش از 1- تا منفی بینهایته ( که خود 1- رو شامل نمیشه) و یکیش هم از 1 تا مثبت بی نهایته ( که خود 1 رو شامل نمیشه ) و اینطوری برای بُرد باید بنویسیم : (∞- و -1 ) ∪ (∞ و 1 ) .

mahdi... b | آکادمی امروز

mahdi... b

11 ماه پیش

سلام ببخشید این سوالو چطور باید حلش کنیم؟

الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

9 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

mahdi... b | آکادمی امروز

mahdi... b

11 ماه پیش

سلام ببخشید اگر دو قدر مطلق و دوریشه متفاوت داشت باید چیکار کنیم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نباشه 🌷

سلام استاد موقعی که برد رو می‌نوشت نباید اینطور می‌نوشت که منفی بی نهایت تا صفر باز و اجتماع صفر باز تا مثبت بی نهایت؟ چرا از یک و منفی یک باز شروع کرد؟

خدا بزرگه :) | آکادمی امروز

خدا بزرگه :)

10 ماه پیش

آخه صفر که جزء برد این تابع نیست. ما بُرد رو برای نمودار درنظر میگیریم دیگه ،غیر اینه؟ خب وقتی بینِ 1+ و 1- ، نموداری وجود نداره ( گزینه ی 3 رو نگاه کنید) ، پس ما نمیتونیم اعدادِ بین این دوتا رو (یعنی مثلا صفر رو) جزء برد درنظر بگیریم چون اصلا توی نمودارهای ما نیست. پس باید از 1- و 1+ شروع کنیم ولی حتما باید حواسمون باشه که این دوتا عدد،چون مخرج رو صفر میکنن، باید توخالی بزاریمشون.

درود چرا علامت کوچک تر و بزرگ تر نمیزاریم؟

خدا بزرگه :) | آکادمی امروز

خدا بزرگه :)

10 ماه پیش

چه تایمی؟🤔

سلام اگه ما همین تابع رو داشته باشیم اما با تفاوت اینکه اون ریشه مخرج مثلا 2 باشه اون وقت چیکار میکنیم؟ چون اون موقع روریشه داریم یکی صفر یکی هم 2 که مخرج رو صفر میکنه

اگر توی این دوتا قدرمطلقا یکیش جمع یا منفی داشت توی قدرمطلقش اون یکی قدرمطلقش همین باشه چطور میشه حل کرد؟!

اینا همه یه ریشه دارن اگه دو تا ریشه بود چی

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

میتونی یه نمونه مثال بزنی؟

سلام در تیپ3 اگر ریشه قدر ملق یکی مثلا صفر و ریشه دیگری که تو مخرجه مثلا 2باشه الان باید برای هم صفر بزرگتر وکوچکتر وهم برای 2بزرگتروکوچکتر بگیریم ؟

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

(1)

سلام میشه دامنه این قسمت رو بگید دامنه میشه R؟

سلام خب تنها عددی که در دامنمون نیست،عدد صفره چون مخرج رو صفر می‌کنه پس دامنه میشه تمام اعداد حقیقی بجز صفر

ببخشید قرینه فقط در درجه 3 اتفاق می افته؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

1 سال پیش

یوهوووو بلخره یاد گرفتم رسمشوو

(4)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

درود بر تو😂❤️

شایان رزاق | آکادمی امروز

شایان رزاق

1 سال پیش

تبریک به شما