= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Nazanin Zahra
10 ماه پیش
سلام ببخشید یه سوال داشتم تعیین علامت چند جمله ای هایی که توان دارند برای بدست اوردن ریشه اونا باید باز شون کنیم یا صرفا اون توان نشان دهنده روند تعیین علامت هست؟ مثلا (x+2)به توان ۳ رو باید برای بدست اوردن ریشه اتحاد شو باز کنیم؟؟ آخه استاد تو ویدیو توان رو نادیده گرفتن؟
delaram moghimi
11 ماه پیش
چرا توان 2 گذاشت اصلا رابطه توان و ریشه مضاعف چیه
z z
10 ماه پیش
سلام ببین اگر توان زوج باشه علامت رو عوض نمیکنه وقتی علامت ها هم در جدول تغییر نکنه یعنی ریشه مربوط به ان مضاعف بوده وتوان زوج بوده در فرد هم علامت عوض میکنه
مهدیه صاحبی
1 سال پیش
رابطه ریشه مضاعف با اون توان که بزاریم یا نه چیه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
چه تایمی از ویدیو هست؟
مهدیه صاحبی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی 1:12
فاطمه سواری
1 سال پیش
سلام ببخشید اینجا b نمیشه ۲ میشه c که عدد ثابت هست بی میشه ۵ اینو میشه از فرم کلی فهمید؟
فاطمه بیگی
1 سال پیش
سلام این معادله درجه ۳ هست و با معادله درجه ۲ فرق میکنه و جای a،bوc هم ربطی به فرم کلی نداره، با توجه به معادله ای که استاد به دست آوردند و معادله ای که خود سؤال داده، a و b رو میشه تشخیص داد.
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اون موضوعی که شما گفتید،در مورد تابع درجه دو هست اینجا ما تابع درجه سه داریم که میتونه سه ریشه داشته باشه 🌷
لعیا براتی
1 سال پیش
و اینکه ما باید از کجا بفهمیم چجوری به این صورت ساده کنیم که بشه شبیه معادله ای که طراح داده؟
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
4بعلاوه 2 میشه 8 ؟؟؟ گزینه رو اشتباه زدن ؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
دقت کن بین آ و بی ،نقطه گذاشته یعنی ضرب
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی اااااااای وای بله حق با شماست
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@شفیقه جعفریان خدا رو شکر 😊 هر جا مشکلی بود بازم،حتما بهم بگو 🌷
(1)
سارینا همتی
1 سال پیش
جواب چی یاد گرفتی میشه گزینه دوم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
کدوم سوال رو میگید
شهرزاد شالوزاده
1 سال پیش
گزینه اول
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اینجا توضیح دادم https://emrooz.ir/cbgstbc-1297?comment_id=634543#comment-634543
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
لطفا تایم مشخص کنید ریپلای نباشه 🌷