ماهک مددی
8 ماه پیش
سه برابر اولی در دومی مگه نمیشه ۳x بتوان ۲,چطوری حساب میکنه ک میشه ۳x،ب توان ۳
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
نیلوفر شعبانخانی
9 ماه پیش
چرا تعداد تست ها کمه؟مثلا این قسمت فقط یدونه تست؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
این موارد رو به پشتیبانی منتقل کنید 🌷
فاطمه مهدیه
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر.. ببخشید، استاد تو این سوال گفتن که در مگرد نمودار لر کاملا ابتدای این فصل توضیح دادن ولی ایشون اصلا در این مورد صحبتی نکردن
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر https://emrooz.ir/cbgstbc-1244 چک کنید
انسیه اسدی
1 سال پیش
روش تبدیل به اتحاد مکعب رو توضیح بدین استاد که نگفتن توی تابع ئ درجه سه من پیدا نمیکنم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام تو سال دوازدهم مفصل در مورد تابع درجه ۳ صحبت میشه به خط سوم و چهارم اتحاد زیر تو عکس توجه کن، اتحاد درجه ۳ هست
اسوه ویسی 2
1 سال پیش
سلام ببخشین من پایه یازدهم رو خرید کردم اما بعضی از فصلها اینجا برا من نیستن چرا؟
روژان کنگرانی فراهانی
1 سال پیش
به پشتیبانی اطلاع بده حتما
ارشیا رزلانسری
1 سال پیش
ببخشید این ویدیو ها جزو فصل دوم یازدهم حساب شدن ولی فصل دوم هندسه است که
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
نه فصل بندی پکیج آموزشی با فصل بندی کتاب درسی فرق داره😄
(1)
ارشیا رزلانسری
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی اخه واسه بقیهی درسا اینجوری نبودش خب اینجوری یخورده گیج کننده نیست؟ مسلما منی که هنوز مدرسه میرم باید طبق کتاب پیش برم
مهدی مکبر
1 سال پیش
@ارشیا رزلانسری مباحثی که مربوط به کتاب هست رو ببین جلو تر هر قسمتی دیدی پیش نیاز لازم داره برگرد اون قسمت رو هم ببین
(1)
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
فقط منم که نمیفهمم ؟ الان واسه این مبحث ها هم باید جزوه یازدهمو بگیرم هم دهم تا متوجه بشم چی به چیه ؟ حس میکنم حرفای استاد فقط و فقط واسه جمع بندی دهم نیست . اینا همش روش های جدید و دور از خودِ کتاب و این جور چیزاست ....
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام تابع کلا مبحث ترکیبی هست باید از پایه بلد باشی همچنین وقتی اومده قدمطلق رو با تابع ترکیب کده یعنی شما باید قدر مطلق و خواص اون رو هم بدونی درکل یکم بد بدنه😂 ولی خیلی خیلی سوال خیز
خدا بزرگه :)
10 ماه پیش
اون موقع نمیفهمیدم الان میفهمم!😐😂🤝
سبحان پرهوده
1 سال پیش
مشکل بچه ها اینه که واقعا تدریس خود پایه دهم مشکل داره. یعنی نمیتونی ریاضی دهم رو مجزا بخونی و باید با یازدهم تلفیق بشه و جزوه کامل بشه. من اینو نمیدونستم و از شانس خوبم رفتم پرینت تک پایه دهم رو گرفتم .
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اره چون برای جمع بندی کنکور این محتواها تهیه شدن،این باگ رو داره اینا رو حتما بگید به پشتیبانی که به امید خدا حلش کنن
ااصیه /
1 سال پیش
کامنتا خوندم متوجه شدم
زینب مقدم
1 سال پیش
😅😅
مسلم پور شمسی
3 ماه پیش
@زینب مقدم ببخید ینی تو امتحان نهایی اینا رو بنویسیم از این رفش نمره کامل میگیریم؟
ااصیه /
1 سال پیش
وااییی چرا معادله درجه 3 امد ت سوال
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷