= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد دشتبان
3 ماه پیش
این چه وضعی هست خداویکلی ؟؟؟؟ این ویدیو حداقل مال دوسال پیش هست هنوز وقت نکردین درست تدوین کنین ؟؟؟ پس پول برای چی میگیرین ؟؟ صد بار پلی کردم فکر کردم من اشتباه میکنم ای بابا لطفاا اون هزینه ایی که میگیرین حلال کنین دیگه
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
اصن اینکارا لازم نیس واسه تست میتونیم اون مثلث کوچیکه ی بالا رو در مربع یک در یک رو در نظر بگیم با یه سینوس و کسینوس ساده اون مقدار بدست میاد بعد با یک جمع میکنیم
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
@نرگس مهدوی خانم مهدوی مثلثو که نمیگم مربع یک در یکه با سینوس و کسینوس میشه اضلاع اون مثلثی که بالای اون مربع هست رو بدست اورد
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
@نرگس مهدوی اون فاصله ی بین 1 تا نقطه ی عرض از مبدا میشه تانژانت 60 که میشه رادیکال سه .. که با یک پایینش جمع بشه کلش میشه رادیکال سه به علاوه یک (کل شکل از دوتا مثلث و یه مربع تشکیل شده من مثلث بالایی رو میگم)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@ثنا کاظم زاده اها متوجه شدم
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@ثنا کاظم زاده 👍
(1)
محمدامین هداوند
1 سال پیش
اون تیکه آخر ویدیو صدا استاد تغییر میکنه انگار صدا ما یه سوال دیگه هست . اصلا چیزی که گفته میشه ربطی به سوال نداره ویدیو مشکل داره انگار؟؟
عاطفه رضوی فرد
3 سال پیش
اینجاتوی این سوال،تانژانت این زاویه جهت مثبت محورایکس نیست،چرااستادتانژانت حساب کردن؟؟
سید محمد مبین حسینی
3 سال پیش
سلام مثلث بالای مربع رو اگر در نظر میگرفتیم میشد مثلث معروف که میشه رادیکال سه تا بیشتر از ۱ که میشه گزینه ۴ اما خب روش استاد بهتر بود دیگه برای همه سوالات این تیپ میشه استفاده کرد.🙂
(1)
Z.Zruqv .Ln
3 سال پیش
سلام ببخشید این توضیحی که استاد این قسمت2:00 میگن رو متوجه نمیشم امکانش هست این چیزی که استاد میگن رو توضیح بدید. ممنون (تا شیب متوجه شدم)
تینا شرفی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید من اصلا این سوال رو درک نکردم و نفهمیدم چرا اصلا این سوال ربطی به متمم و مکمل یک زاویه داشت چون کلیپ صدا با تصویب یکی نبود اصلا اخرش نفهمیدم چی شد دقیقا
(1)
حنانه یارمحمدی
3 سال پیش
سلام من متوجه نشدم چرا برای شیب از تانژانت استفاده کردن استاد؟!
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود این یک نکته اس شیب خط برابر است با تانژانت زاویه ای که خط با سمت مثبت محور ایکس ها میسازه
(2)
رویا نجفی
3 سال پیش
سلام ميشد با در نظر گرفتن اين مثلث و اينكه ضلع روبه روي زاويه ٣٠ درجه نصف وتره هم خيلي راحت حلش كرد
(2)
نرگس ولی
3 سال پیش
سلام بله👌
پرویز سرتاجی
3 سال پیش
سلام اینجا صدا با تصویر یکی نیست
(2)
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود ممنون رسیدگی میشه لطفا ازین به بعد چنین اشکالاتی رو در چت آنلاین سایت بپرسید این قسمت صرفا جهت رفع اشکالات درسیه
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام خب از کجا معلوم که یک در یک باشه اون مثلثه؟