= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
z z
2 ماه پیش
سلام اگر دراین سوال خطوط میدانمغناطیسی را رسم می کرد ولی یکسان بود تراکم هاش اون وقت میدان در اون نقطه صفر می شد ؟؟؟
نگین علیزاده
4 ماه پیش
سلام اونجایی که استاد گفتن از N به Sهستش از طرف با رسم کردن میتونیم از طرف پایین هم رسم کنیم چرا گزینه۱ و گفتن اگه از پایین رسم کنیم به طرف بالا میشه
نازنین زهرا رفیعی
1 ماه پیش
سلام عزیزم چون گفته توی نقطهی A در نظر بگیرید و اونم بالای دوتا اهنرباعه اگر پایین بود اینجوری که شما میگید درسته
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
الان اگر ما خطوط میدان رو از پایین بیاریم و از N بره به S ، اینطوری میشه به سمت بالا . ولی چون نقطه ی A بالا هستش ما باید خطوط رو از بالا رسم کنیم و وارد S بشه؟! متوجه نشدم دقیقا چرا استاد از بالا رسمش کردن چون اگر از پایین رسم کنیم متفاوت میشه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-40347?comment_id=517208#comment-517208 توضیح این سوال رو از این لینک گوش بدین
بهاره سوری
2 سال پیش
اگه دوطرف N بود میشه سمت بالا؟؟؟
(1)
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
بله اگر طرفین نقطه A دو قطب N داشتیم،میشد بسمت بالا
(1)
هستی شعبان
3 سال پیش
سلام میتونیم اینجا بگیم میدان مغناطیسی در نقطه A صفر است؟
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام عزیزم:) نه. از طرف هر اهنربا یک میدان به سمت پایین در نقطه A وجود داره. پس میدان در اونجا صفر نیست
(1)
(3)
شیدا چراغی
3 سال پیش
سوال منم هست
(1)
شیدا چراغی
3 سال پیش
چون نقطه ی آ بالاست و جهات رو نسبت به اون درنظر میگیریم
(1)
نازنین همتی
2 سال پیش
ارع دقیقا منم سوالم همینه چرا نمیشه؟
دینا نوروزی
1 سال پیش
سوال منم هست😅
نازنین زهرا رفیعی
1 ماه پیش
چون نقطه بالای سر اهن ربا هاست نه پایینشون
زینب ناصری
3 سال پیش
ببخشید در نقطه وسط دو اهنربا مثل مکان نقطه mمثال قبل چطور میشه ؟اینجا زور هردو یکی هست .میشه گفت در نقطه وسط بین دو اهنربا صفر میشه؟
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
نازنین زهرا رفیعی
1 ماه پیش
اینجا کلا خوده صورت سوال گفته که اهن ربا ها قدرت یکسان دارن پس چون خطوط از N به S هستن بیرون اهنربا پس بردار هم در جهت اونها به سمت پایینه