= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
سلام الان میشه مشخص کنید برای امتحان نهایی کدوم رو برم بهتره؟بدون ساختار لوییس عدد اکسایش رو مشخص کنیم یا با ساختار لوییس؟
مبینا اشراقی
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر چرا بعد نوشتن اینارو مساوی صفر میزاره استاد؟
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
سلام روز بخیر ، همیشه مساوی صفر نمیذارن بستگی به بار داره اگر تون ترکیب بار نداشته باشه مساوی صفر میذارن اگر بارش مثلا 2- باشه مساوی اون میذارن
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
@فاطمه غفاری منظورم از بار اون عددی هست که سمت راست ترکیب و بالا نوشته میشه مثل co3 دو بار منفی که برای تعیین عدد اکسایش مساوی بار یعنی 2_ میذاریم امید وارم خوب توضیح داده باشم
دینا ابهامی
6 ماه پیش
چجوری متوجه بشم بارشون چیه
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطیما نیک پور
1 ماه پیش
بار میشه عددی که بالای راست ترین اتم قرار داره
Beni 🖤
6 ماه پیش
میشه لطفا جواب بدید
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
هر سوالی که بی جواب میمونه مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
Beni 🖤
6 ماه پیش
از کجا بفهمیم کدوم اتم زورش بیشتره؟
(1)
فاطمه جاهدی
6 ماه پیش
سلام نافلزات قوی تر از فلزات هستند وهرچه به سمت راست جدول تناوبی می رویم قدرت اتم ها در گرفتن الکترون پیوندی بیشتر می شود.
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
کدوم قسمت؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
F>O>N>Cl>Br>I>C>H این ترتیب بیشتر ازشون سوال میاد
فاطیما نیک پور
1 ماه پیش
بستگی له الکترونگاتیو اون اتم داره که یه تریب داشت مثلا فلوئور،اکسیژن نیتروژن و..
امیر خداوردی
6 ماه پیش
این رو از اون یکی روش حل مکنید
هانیه علیزاده
7 ماه پیش
برای امتحان نهایی از کدوم روش باید بریم؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
هانیه علیزاده
7 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ۲۰:۵۸
roya aryan
5 ماه پیش
از ساختار لوویس
روناک عباسی مقدم
7 ماه پیش
استاد از سمت چپ پنجمین کربن که از پایین یدونه هیدروژن و از بالا یک اکسیژن وصله بهش. پس تکلیف اون اچ متصل به اکسیژن چی میشه
امیر خداوردی
7 ماه پیش
فلزات با از دست دادن الکترون به آرایش پایدار گاز نجیب ردیف قبل از خود میرسند و نافلزات با گرفتن الکترون به آرایش پایدار گاز نجیب بعد از خود میرسند
(1)
امیر خداوردی
7 ماه پیش
این درسته
زینب مقدم
7 ماه پیش
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
سلام نه استاد درست حل کردن زور اکسیژن بیشتره نسبت به کربن پس الکترون هارو اکسیژن بر می داره ۲ الکترون هم برای کربن که ازاول از خودش بود باقی می مونه اطراف کربن باید ۴ تا باشه ولی ۲هست پس میشه مثبت۲جواب