= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
کوثر ایلداری
3 ماه پیش
سلام نت ها باز نمیکنه کسی جزوه فصل های دهم زیست را داره برام در روبیکا بفرسته
سید محمد مهدی حسینی
5 ماه پیش
اینجا که استاد میگوید ژن های اضافه بر دی ان ای اصلی در این دی ان ای پیدا میشود یعنیDNA کمکی علاوه بر ژن های DNA اصلی ژن های دیگری هم دارد
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
بله دارد
خانم دکتر سما نصر
5 ماه پیش
اختیاری ب معنی قدرت انتخابه حالا در لغت فارسی متوجه نشدم استاد بگه یا وحود حداقل داره یا نه تاکیید داشتن ک نداره
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
خانم دکتر سما نصر
5 ماه پیش
اختیاری و اجباری نوشتن یعنی اختیاری جز اینه ک شاملش نمیشه؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید ببینم استاد چی گفتن 🌷 ریپلای نباشه 🌷
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
اجباری یعنی تمام یاخته ها آن را دارند اختیاری یعنی بعضی یا اغلب آنها دارن و مثال های نقض وجود داره که آن را نداشته باشند
ایدین یوزی
7 ماه پیش
جواب سوالات به ترتیب غ غ غ
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر پاسخنامه ایراد داشت اطلاع بدید 🌷
حسین نعمتی
8 ماه پیش
پروکایوت چیست
عرفان احمدوند
8 ماه پیش
پروکاریوت یا پیش هسته ای به جانداران تک یاخته میگویند که در یاخته شان مواد هسته ای هیچ غشایی قرار ندارد و هسته مشخصی را تشکیل نمیدهند
فاطمه غفاری
8 ماه پیش
سلام الان آخرش اگر داخل تست راجب اینکه اندامک های باکتری پرسید ما باکتری رو اندامک دار در نظر بگیریم بخاطر ریبوزومش؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام بله منطقا اندامک دار هست طبق کتاب درسی
(1)
رقیه محسنی
8 ماه پیش
ببخشید از اونجایی که استاد فرمودن باکتری ها هم داخلشون اندامک ریبوزم وجود داره و ازطرفی هم ریبوزم پروتیین میسازه ایا میتونیم بگیم باکتری ها هم پروتئین ساز هسن؟
H. M
5 ماه پیش
بله دیگه باکتری ها غشا هم دارن پس باید پروتئین بسازن
مائده انتظاری
8 ماه پیش
سلام تا جایی که من میدونم و بهم گفتن سلول جانوری تحت هیچ شرایطی دیواره نداره اما استاد دیواره رو جز اجزای اختیاری قرار دادن؟
خانم دکتر سما نصر
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی انسان ها دیواره ندارن؟
آرمیتا اسدی
10 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷