یادبگیریم3: معادله و نمودار نوسانگر (قسمت سوم)
4.9/5
(503 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
اهورا جلیلی
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر جواب چی یاد بگیریم میشه شیش دهم یا سه پنجم درسته/
زینب مقدم
5 ماه پیش
سلام وقتت بخیر 🌷 بله درسته
عاطفه بلالی
6 ماه پیش
اگر نمیشه از این محور توی امتحان نهایی استفاده کرد، باید از چه راه حلی برای مثلا قسمت ب همین سوال استفاده کنیم؟
فاطمه اسماعیل زاده
5 ماه پیش
سلام باید اون x در اون لحظه ی t در معادله جا گذاری کنی و بقیش رو حل کنی
فاطمه ارجمند
1 سال پیش
سلام میشه روش حل چی یادگرفتیم رو توضیح بدید
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-51473?comment_id=669945#comment-669945 در اینجا توضیح داده شد 🪷
(1)
فاطمه حسینی
1 سال پیش
من یه چیزو نفهمیدم . اوایل فصل اول گفتین که تندی متوسط میشه Sav= d/◇t ولی تو بعضی سوالا که تندی رو میخواد استاد از فرمول سرعت متوسط حلش میکردن . چرا؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام گاها تندی متوسط با سرعت متوسط برابر هست چون اون متحرک در مسیر صاف در حال حرکت هست
هانا ناصرتاش
1 سال پیش
مثال پنحم اگه از مثبت Aحساب کنیم جمع کنیم بریم تا منفیAبرروی ۲ ، میشه پی دووم جوابش پس چرا جوابش با پی چهارم برابر نشد؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام لطفا زمانش رو مشخص کنین
فاطمه زهرا کیوان
1 سال پیش
سلام.این نمودار رو میشه توی امتحان نهایی استفاده کرد؟
فاطمه زهرا کیوان
1 سال پیش
محور و نمودار؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مهری جهانی
4 ماه پیش
همیشه تقسیم بر دامنه میشه