= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
لیلا چراغی
8 ماه پیش
سلام و درود برهمگی این بخش از حل سوال که جواب شد 5 پی منهای پی سوم چرا جواب شد 1/2A متوجه نشدم جواب چطور بدست اومد
محمدجواد ظهیری اصل
1 سال پیش
میتونیم بگیم نصف بازه زمانی تند شوندست و نصف دیگهش میشه کند شونده دیگه نخایم محور بکشیم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
نه لزوما شاید سوال یجوری داده باشه که نصف نصف نشه
مهناز زمانی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر میشه در مورد قسمت مثلثاتی این سوال که میگه cos ۵پی منها پی سوم ویا cosپی سوم توضیح بدین نمیتونم جواب رو بدست بیارم
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
در ابتدای حرکت ینی از زمان صفر از کجا بدونیم نوسانگر به کدوم سمت حرکت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟ تشخیصش چجوریه اگه توضیح بدید ممنون میشم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام از زمان صفر همیشه متحرک از مکان صفر به سمت +A میره
(1)
نسترن اکبری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ولی استاد به سمت مرکز رف ن دامنه🧐
فاطمه شهراپور
1 سال پیش
استاد اسن جارو چطور باز کرده
نرگس مهدوی
1 سال پیش
۱۳/۶ رو میشه نوشت ۱۲+۱ تقسیم بر ۶ ۱۲/۶ همون ۲ هست به اضافه ۱/۶
فاطمه شهراپور
1 سال پیش
@نرگس مهدوی اوکه فقط میشه بگید الان بااین راه دامنه چطور 8 شد
عاطفه فلاح پور
1 سال پیش
سلام من با نمودار کسینوس رفتم ولی گزینه ۳ بدست میارم...راهم به نظرم منطقیه ولی نمیدونم چرا جوابم متفاوت شد....من گفتم طبق شرایط سوال پس باید ربع اول ها و ربع سوم هارو حساب کنیم که هر کدوم شد یک هشتم و بعد جمع کردم.
مریم رستگار
1 سال پیش
منم همین کارو کردم به نظرم جوری که خودش رفت خیلی بی معنی و مسخره بود
Zahra Zare
1 سال پیش
بچه ها خسته نباشید در دقیقه ۳منظوراز دور به درد نخوره ینی چی؟؟؟؟
Zahra Zare
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی آها ممنونم از پاسخگویی تون✨
نیلوفر اسدی
2 سال پیش
این سوال از کجا بفهمیم از aدوم باید بریم به سمت A+ یا بریم به سمت مرکز؟؟؟؟
(1)
نیلوفر اسدی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی تشکر🌹💕
فرهاد نجیبی
1 سال پیش
چون دوره تناوب شده یک دوم، اگر از نقطه aدوم بخوایم به سمت راست بریم، طبق شکل ثانیه ما میشه یک سوم . سوال گفته ثانیه یک دوازدهم، پس حتما نقطه اول بوده که نوسانگر رو به پایین یا مرکز در حرکته
زهرا عتبی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷