= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد اسکندرلو
4 ماه پیش
ببخشید این تست رو میشد دلتاtرو حساب کنیم و داخل معادله قرار دهیم که مکان منفی ۲ سانتی متر میداد و برای تندی متوسط مسافت مهمه و از دامنه یعنی ۲سانتی متر تا منفی ۲ سانتی. ۴ سانتی متر فاصله هست بعدش به دلتاtتقسیم کنیم جواب همین به دست میومد
مهری جهانی
4 ماه پیش
اینجا چرا دلتا تی رو تقسیم بر تی کردن ؟؟؟بعد چرا باز مرحله 3 اینجوری شد برای به دست اوردن ایکس؟؟
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
حتما باید راه حل بهتری داشته باشه . نمیشه که واسه هر تست ، یه سری روابط بی معنا رو حفظ کرد!!!!
(2)
سادنا زرین
1 سال پیش
سلام در تست ۱۴ چرا یک دوم رو در T ضرب کرده چرا دلتا ایکس را برابر با ۲A گرفته؟؟
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
سلام فکرمیکنم درگیر اسم دلتا ایکس شدی همونطور ک دیدی دلتا ایکس کل مسافتی ک متحرک طی شده رو شامل میشه پس فرقی با مسافت نداره و برای همین برای تندی متوسط ازش استفاده کردن اگر دلتا ایکس واقعی بود ک میشد نقطه شروع و پایان فقط ولی اینجا کل مسافت رو شامل شده
زینب رحیمی
3 سال پیش
سلام چرا استاد نوشتن پی دوم مساویه با دوپی تیوم ؟ وقتی میخواستن دوره رو حساب کنن؟
سحر محسنی
3 سال پیش
سلام عزیزم تو معادله ای که داده ضریب t میشه امگا . که میشه همون پی دوم برای به دست آوردن دوره با توجه به فرمول امگا که میشه دو پی به روی T بجای امگا همون پی دوم رو میذاریم و مساوی میشه با دو پی به روی T که بعد از اینجا T رو به دست میاریم
(2)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
🌷