= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Yasin Aryani
9 ماه پیش
سلام یه سوال داشتم اینکه برای مشخص کردن باتری مولد و غیر مولد فقط به اپسیلون اونها نگاه میکنیم و به مقاومت درونی اونها کاری نداریم؟!
الهه پیران
1 سال پیش
خط وسط رو از کجا متوجه بشیم که باید در نظر نگیریم لطفا اگه کسی متوجه شده توضیح بده
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام شاخه وسط، وسطش بریده شده یعنی یه شاخه منقطع و غیر پیوسته داریم که الکی اون وسط مونده و هیچ جریانی واردش نمیشه و اصلا جزو مدار حساب نمیشه
الهه پیران
1 سال پیش
@نرگس مهدوی خیلی ممنون
امیرمحمد بهرامی
1 سال پیش
سلام اینجا که (دقیقه ۴:۱۸)که استاد ۲.۴ و با Ri جمع میکنه رو متوجه مشدم مگه نباید ازش کم میشد؟!
(1)
فاطمه امیری
3 سال پیش
سلام ببخشید این لفظ ارمانی بودن یا نبودن تو لفظ صورت سوال چه. تاثیری تو مسئله داره ؟
(2)
Marzieh ...
3 سال پیش
ببخشید اینجا میشه یه سر ولت سنج رو A و یه سرش رو B بگیریم از همون مدار نویسی بریم دیگه جدا جدا ولتاژ بدست نیاریم
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
این روش هم درسته اما باید ببینید با کدوم روش سریعتر به جواب میرسید
(1)
علی ثامری
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷