= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
پریناز نصیری
3 ماه پیش
سلام اینجا هردو نمیتونن که غیر مولد باشن اخه باید توی مدار حداقل حتما یک مولد داشته باشیم!!
آرمیتا اسماعیل پور
3 ماه پیش
ببخشید من نمیفهمم کی باید از این فرمول بریم کی باید تک تک بنویسیم بعد اختلاف پتانسیل بدست بیاریم میشه توضیح بدید
هادی میری
1 سال پیش
خب تو یاد بگیرم ها استاد گفته بود اگه مدار ساده بود(باتری غیر مولد نداشت و خطی بود) اختلاف پتانسیل همیشه صفره و نیازی به محاسبه نداشتش
نفیسه علوی راد
1 سال پیش
ببخشید چطور ممکنه و چه زمانی هر دوتا باتری غیرمولد هستن؟
نفیسه علوی راد
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ممنون متوجه شدم پس استاد اشتباه گفتن این مورد رو .
Yasin Aryani
9 ماه پیش
@نفیسه علوی راد نه استاد درست گفتن
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
نکته ای که گفتید درسته ولی اینجا به درد نمیخوره چون مقاومت خارجی داریم و اینکه تا جایی که بنده اطلاع دارم،از مدار های دارای چند باتری برای رشته تجربی سوال نمیاد
Zahra FarzanMehr
2 سال پیش
z z
3 ماه پیش
سلام راه حلت رو بفرست ؟