یادبگیریم2:موازنه واکنش های شیمیایی (قسمت دوم)

4.8/5
(579 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

موازنه

تست موازنه‌ی واکنش‌های شیمیایی
تست موازنه‌ی واکنش‌های شیمیایی

`00:17

1 تمرین

سوالات دیگران

جواب اینه

این موازنه هارو چ جوری یاد بگیرم. روش یاد دارم این ک عدد بزاریم اینها وو

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تینا نعمتی | آکادمی امروز

تینا نعمتی

1 ماه پیش

موازنه 5رو استاد به جایCl ..این Cr رو اشتباه گرفت

(1)

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

الان اگه توی یه معادله بیاد زیروند هارو ایکس و yقرار بده چجوری حل کنیم

صدای استاد قطع و وصل میشه

(2)

از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷

خوب باید چطوری باز موازنه کنیم

کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام من کلیب استاد نمیتونم باز کنم

سلام من کلیب ها رو نمیتونم باز کنم

سلام الان موازنه درست حل شده

سلام نه درستش میشه این

CHIHIRO . | آکادمی امروز

CHIHIRO .

1 ماه پیش

@اسما جرکانی جوابتون اشتباهه. زیروند اکسیژن رو ننوشتید. همه ی ضرایبی که نوشتید، بجز پنج، باید در دو ضرب بشن.

@CHIHIRO . اها بله متوجه شدم مرسی که یاداوری کردین

(1)

مهلا کریمی | آکادمی امروز

مهلا کریمی

3 ماه پیش

قسمت چی یادگرفتی ، برای موازنه چیه راه حلش؟

سلام چرا برای موازنه ضریب 3 گذاشتید

سلام چرا اینجا استاد میگه با اکسیژن نمیدونم پس انجام نمیدم؟کلر هم نمیدونه ولی انجام میده

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 ماه پیش

سلام وقتت بخیر مورد ۱ کلر نداره و کربن داره اگه منظورت همون مورد ۱ هست، اکسیژن چون تو ۴ تا ترکیب وجود داره، موازنه شدنش سخت تره نسبت به کربنی که فقط در یک ترکیب در سمت واکنش دهنده‌ها و یک ترکیب در سمت فرآورده‌ها وجود داره

@زینب مقدم مرسی الان متوجه شدم

رها نادری | آکادمی امروز

رها نادری

4 ماه پیش

سلام بچها میشه لطفا یادبگیریم 1 یک که سوال اخر چی یاد گرفتی که عنصراغازگرش که Nهست رو موازنه کنید

اینطوری هم بنویسیم میشه؟!

سلام نه درست حل نکردی

یک سوال دیگ ممکنه تو امتهان خرداد ماه موازنه بار بدن یانه

شما بلد باشید ممکنه بیاد