= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آیسل موحدی
2 هفته پیش
چرا اکسنده انتخاب کردیم ؟ مگه پارازایلن نباید اکسایش پیدا کنه؟ بنابراین نقش کاهندگی نداره مگه ؟
(1)
(1)
خاطره شکری
3 ماه پیش
چون یه طرش به کربن و از یه طرف به 3تاH. وصله شد۳- ؟؟ درست متوجه نشدم میشه توضیح بدید چطور از روی عدد اکسایش اون شد 3+!!!
زهرا نصراللهی
8 ماه پیش
عدد اکسایش قسمت آ و ب رو میشه کلا توضیح بدید
صبا نوروزپور
1 ماه پیش
سلام ساختار لوویس رو رسم کن و باتوجه به خصلت الکترونگاتیوی عدد اکسایش رو معلوم کن
دنیا قریبی راد
11 ماه پیش
اصن این قسمت تو جزوه نیست😐
(1)
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
نواقص جزوه رو به پشتیبانی بگید 🌷 رسیدگی میشه
F Z
1 سال پیش
سلام تدریس شیمی آلی از کجا میتونیم ببینیم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بفرمایید 🌷 https://emrooz.ir/cbgst-1848
(1)
ملیسا سعیدی
1 سال پیش
سلام تو دقیقه ۲۰:۱۱ از کجا منفی دو و مثت براش گذاشتم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام این ترکیب مجموع عدد اکسایششون باید صفر باشه عدد اکسایش اکسیژن منفی ۲ هست پس برای کربن ۲ هست
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
سلام طبق شکل کتاب کربوکسیلیک اسید باید از الکل به وجود بیاد پس چرا اینجا ترفتالیک اسید از پارازایلن که اسید نیسا به وجود اومد ؟
زینب زارعیان
1 سال پیش
سلام خسته نباشید کاتالیزگر واکنش تولید متانول مثل کاتالیزگر واکنش اکسایش پارازایلن کهاکسنده بود اکسنده است ؟ کاتالیزگر واکنش تولید کربون مونواکسیدو هیدروژن چطور؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
اینجا در مورد کانالیزگر صحبت نشده ها؟🤔
زینب زارعیان
1 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام مجدد در دقیقه 18:13 درمورد واکنش تولید متانول گفته در دما و فشار مناسب و با کاتالیزگر در دقیقه 18:40 توی واکنش نشون داده که کاتالیزگر استفتده میشه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@زینب زارعیان درسته اما اون کاتالیزگره همون اکسنده یا کاهنده واکنش ها نیستن تو این سوال ما داریم اکسنده و کاهنده واکنش ها رو پیدا میکنیم
زینب زارعیان
1 سال پیش
@نرگس مهدوی اوکی ممنون
Yalda Sndgl
2 سال پیش
سلام چرا ی بخشی از کتاب توی جزوه نیس مثلا دقیقه 12 تا 14 اگه تایم رو درست گفته باشم
(2)
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
سلام از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷