یادبگیریم1: تبدیل مواد

4.8/5
(320 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

ارزش فناوری های شیمیایی

تبدیل مواد
تبدیل مواد

`00:33

سوالات دیگران
. رحیمی | آکادمی امروز

. رحیمی

1 هفته پیش

سلام بچه ها شما هم یه بخش هایی از جزوه را ندارید یا با یازدهمه

سلام از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷

چرا اکسنده انتخاب کردیم ؟ مگه پارازایلن نباید اکسایش پیدا کنه؟ بنابراین نقش کاهندگی نداره مگه ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

شیمی الی کجا میشه؟

شیمی ۲ اواسط فصل ۱

قسمت ؟ چی میشه

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

3 ماه پیش

اسید سولفوریک غلیظ H2SO4

چون یه طرش به کربن و از یه طرف به 3تاH. وصله شد۳- ؟؟ درست متوجه نشدم میشه توضیح بدید چطور از روی عدد اکسایش اون شد 3+!!!

چرااکسنده ؟مگه نمیخوایم پارازایلن اکسایش پیدا کنه ؟؟

ببخشید عدد اکسایش این قسمت چطور حساب شد؟

عدد اکسایش قسمت آ و ب رو میشه کلا توضیح بدید

سلام ساختار ‌‌لوویس رو رسم کن و باتوجه به خصلت الکترونگاتیوی عدد اکسایش رو معلوم کن

اصن این قسمت تو جزوه نیست😐

(1)

نواقص جزوه رو به پشتیبانی بگید 🌷 رسیدگی میشه

F Z | آکادمی امروز

F Z

1 سال پیش

سلام تدریس شیمی آلی از کجا میتونیم ببینیم؟

سلام بفرمایید 🌷 https://emrooz.ir/cbgst-1848

(1)

سلام تو دقیقه ۲۰:۱۱ از کجا منفی دو و مثت براش گذاشتم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام این ترکیب مجموع عدد اکسایششون باید صفر باشه عدد اکسایش اکسیژن منفی ۲ هست پس برای کربن ۲ هست

اوا اسدی | آکادمی امروز

اوا اسدی

1 سال پیش

مسایل ثابت تعادل کجا تدریس شده؟

تو فصل یک

(1)

سلام طبق شکل کتاب کربوکسیلیک اسید باید از الکل به وجود بیاد پس چرا اینجا ترفتالیک اسید از پارازایلن که اسید نیسا به وجود اومد ؟‌

من متوجه نشدم چرا اکسنده هست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سلام خسته نباشید کاتالیزگر واکنش تولید متانول مثل کاتالیزگر واکنش اکسایش پارازایلن کهاکسنده بود اکسنده است ؟ کاتالیزگر واکنش تولید کربون مونواکسیدو هیدروژن چطور؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

اینجا در مورد کانالیزگر صحبت نشده ها؟🤔

@نرگس مهدوی سلام مجدد در دقیقه 18:13 درمورد واکنش تولید متانول گفته در دما و فشار مناسب و با کاتالیزگر در دقیقه 18:40 توی واکنش نشون داده که کاتالیزگر استفتده میشه

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@زینب زارعیان درسته اما اون کاتالیزگره همون اکسنده یا کاهنده واکنش ها نیستن تو این سوال ما داریم اکسنده و کاهنده واکنش ها رو پیدا میکنیم

@نرگس مهدوی اوکی ممنون

Yalda Sndgl | آکادمی امروز

Yalda Sndgl

2 سال پیش

سلام چرا ی بخشی از کتاب توی جزوه نیس مثلا دقیقه 12 تا 14 اگه تایم رو درست گفته باشم

(2)

سلام این مورد گزارش داده شد شما فعلا میتونین این قسمت رو که توی کتاب درسی هست نکات مربوط بهش رو اونجا یادداشت کنین