= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
رهاسازی سالیسیلیک اسید در دسته دفاع شیمیایی نیست؟؟
پوریا زارعی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا ب و د توی یک گروه نیست؟
روژان باپیروند
2 سال پیش
روژان باپیروند
2 سال پیش
سلام چون ب جزو دفاع های سطحی گیاهه یعنی همون تلاش برای جلوگیری از ورود اما د جزو دسته پاسخ به تماس هست