یادبگیریم4: چشم مرکب حشرات و گیرنده فروسرخ مار
محمد مهدی خدوک
6 ماه پیش
در کتاب گفته شده دستگاه عصبی جانور این اطلاعات را یکپارچه و تصویر موزاییکی ایجاد میکند. اما استاد گفت در مغز مغز که میشه دستگاه عصبی مرکزی من اینو متوجه نشدم
BTMN
3 ماه پیش
استاد دقیق تر گفتن ، چون طناب عصبی شکمی و مغز جز دستگاه عصبی مرکزی هستن ولی پیام این گیرنده های نوری به مغز میره نه طناب عصبی منظور کتاب درسی همون مغز
یگانه احمدی
7 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر کتاب خیلی سبز نوشته گیرنده های نوری چشم مرکب نورون تمایز یافته هست ولی استاد فرمودن نورون نیست الان کدوم درسته
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
وقت به خیر هردوسمت قرنیه محدب هست؟ خیلی ممنونم
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
از سمت داخل کره چشم بهش نگاه کنیم، مقعره از سمت بیرون محدبه
(1)
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام وقت به خیر من دوباره تدریس استاد رو دیدم گفتند از هردوسمت محدب هست از داخل بیشتر محدب هست
(1)
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر قسمتی از عدسی که سمت قرنیه هست مقعر هست؟ چون کمی تورفتگی دارد؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام مقعر نیست بلکه تحدبش از سمت مقابلش کمتره
(1)
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
یلدا محمدی
1 سال پیش
ببخشید من توی تستی دیدم که پاسخنامه گفته همه زنبور ها گیرنده حساس به نور دارن درسته؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله منطقیه
نرجس چلداوی
1 سال پیش
سلام بخش جانوری فصل 3 اصلا نیستش کجا میتونم پیداش کنم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام ویدیوی فصل ۸ دهم و فصل ۱۰ پایه یازدهم کلن جانوریه
نرجس چلداوی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی منظورم قسمت جانوری فصل 3 هست آخر گفتار 2 کتاب درسی یه قسمت درمورد مابقی جانوران گفته و توی فصل 10 نیست فصل 8 گیاهه
امیرعلی میرشاه ولد
1 سال پیش
ویدیو ها هم که برای دو سال قبله و اصلا آپدیت نمیکنید این چه وضعیتش واقعا متأسفم که پول کلاس میگیرید و اصلا اپدیت و رسیدگی نمی کنید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
قطعا ویدیو ها آپدیت خواهند شد این موارد رو دقیق ترش رو حتما از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
zsb fall
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام آخه کی ما کنکوری۱۴۰۵ایم شما یه ساله میخواید آپدیت کنید😒
(1)
امیرعلی میرشاه ولد
1 سال پیش
سلام،تشریح چشم گاو کجاست پس ؟؟ بچههای خیلی وقته گفتند ولی اصلا رسیدگی نمی کنیید این چه وضعیتش ??
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام ظاهراً از قلم افتاده حتما این مورد رو به پشتیبانی بگید 🌷
امیر علی نوروززاده
1 سال پیش
وقت بخیر پرتو های فرو سرخ تو دمای نسبتا کم از مار زنگی کلا تابیده نمیشه یا کم تابیده میشه؟ چون بالاخره یه سوخت و سازی هم داره بدن مار خب.
(1)
امیر علی نوروززاده
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی تشکر
امیر علی نوروززاده
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر اکسون های گیرنده های شیمیایی هر پای مگس هر کدام جداگونه وارد طناب عصبی میشن یا برای هر پا یجایی عصب تشکیل میدن؟
(1)
امیر علی نوروززاده
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم از پاسخگوییتون کامل فهمیدم
محمد نعمت اللهی
1 سال پیش
استاد یه سوال هست که خیلی اختلافات در آن زیاده گیرنده های فرو سرخ مار زنگی دمایی هسنتد یا نوری؟؟؟؟
(1)
امیر علی نوروززاده
1 سال پیش
سلام وقت بخیر اسم گیرنده هاشون گیرنده های فروسرخ هست و حتی گیرنده دمایی که نام بردین و درون ما وجود داره همون گیرنده فروسرخ هست ولی در بدن ما مغز اطلاعات دریافت شده از گیرنده های فروسرخ رو به شکل تصویر درک نمیکنه برخلاف مار زنگی.
مرتضی علی نمازی
1 سال پیش
چرا تشریح چشم گاو و نداره این چه وضعشه
(2)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
متاسفانه از قلم افتاده ظاهراً در آپدیت جدید انشالله اضافه میشه این مسائل رو به پشتیبانی هم اطلاع بدید 🌷
حسین فرتاشی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی کی آپدیت میشه
(1)
کوثر نادری
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی جالبه نه میگید کی بروز میشه نه حتی نواقص رو درست میکنید
رسا رضوانی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی 9 ماه از اين پيامتون گذشته هنوز اپديت نكرديد . كاش همون اول دوره استاد توي كلاسينو رو ميخريدم
(1)
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷