یادبگیریم3: گیرنده های پای مگس و جیرجیرک
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
محمود طاهری
7 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، چرا فقط نورون حسی میتواند گیرنده باشد ؟
تارا اجاقلو
3 ماه پیش
سلام روز خوش خب نورون رابط که نمیشه چون کارش ایجاد ارتباط بین حرکتی و حسی،نورون حرکتی هم از سمت دستگاه عصبی مرکزی به جاهای دیگه بدنه پس نمیتونه پیامی رو به دستگاه عصبی مرکزی انتقال بده تا درک بشه،پس تنها گزینمون نورون حسی که پیام رو از قسمتای مختلف به دستگاه عصبی مرکزی میبره تا درک بشه
نیوشا غضنفریان
7 ماه پیش
سلام این فیلم برای چه سالی هستش و راجب کنکور چه سالی بوده این مطلب
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام از پشتیبانی سوال کنید
Zeynab Mehdigholizadeh
7 ماه پیش
ببینید ب کجا رسیدیم ک داریم درباره پشم مگس درس میخونیم 😂
(2)
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
😊
محمد حسین شیخانی
7 ماه پیش
الان تست های بخش جانوری ضبط نشده؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
محمد حسین شیخانی
6 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی آخر حتی بخش تست بزنیم هم نداره که ما خودمون این بخش رو تست کار کنیم
رسا رضوانی
9 ماه پیش
جنس پرده صماخ چيه ؟ تو انسان و جيرجيرك يكيه ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 رگ خونی هم که منطقا داره
(1)
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
10 ماه پیش
جسم یاخته ای اینها گره اون بند رو مسازه؟
Amir .
7 ماه پیش
نه ببین جسم یاخته ای در پا قرار دارد ولی طناب شکمی مگس در ناحیه شکمی قرار دارد
(2)
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
اسکلت خارجی یعنی چی ؟
Amir .
7 ماه پیش
یعنی اینکه گوشت بدنشون زیر استخوانه در کل اگه بخایم یه حشره رو لمس کنیم در واقع استخوان اون رو لمس کردیم مال همینه وقتی یه مگس یا ملخ میکشی یه صدای تق میده که مال اینه که استخوان خارجی شکسته که در ملخ بیشتره و نشون میده که استخوان خارجی ملخ از مگس محکم تره
فاطمه انصاری
1 سال پیش
خود استاد یه تنه تمام کمدین هارو حریفه🤣🤣🤣
(6)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
👍👍👍👍😂
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
در یکی از ازمون های آزمایشی ک بررسی کردن گفتن تعداد موهای روی پای مگس ماده کمتر از مگس نر هس و مگس نر گیرنده شیمیایی بیشتری داره درسته؟
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی دقیقا هیچیش تو کتاب نیست ولی یه تیکه از تحلیل استاد رو دیدم و خیلی حرص خوردن بابت این موضوع
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
هرچه پشمش بیش حسش بیشتر 😂
(1)
ریحانه خسروی
1 سال پیش
میشه قطعا گفت که ۴ تا گیرندس ؟ میدونم توشکل کتاب ۴ تا گیرندس ولی میشه به قطعیت گفت که توی بقیه موهای حسیش ۴ تا گیرنده وجود داره ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام نه همیشه این تعداد نیست
(1)
ریحانه خسروی
1 سال پیش
سلام .درواقع دندریت نسبت به اکسون کوتاهه دیگه و درسته؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله درسته
(1)
زینب مقدم
5 ماه پیش
سلام به پشتیبانی (گفتگوی آنلاین) بگین🌷