= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
اویس گرجی زاره
3 ماه پیش
تدریس استاد نوری مثی همیشه عای و خفن و درجه یک بود ممنون از گروه اموزشی اکادمی امروز و استاد نوری عزیز خفن و درجه 1 با این دوره دیگه بیست گرفتن سخت نیست
H ..
1 سال پیش
چهکسری از هسته واپاشیده می شود مگه نباید تعداد رو بزارن ؟چطوری فهمبدن جرم رو باید بزارن
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
2 سال پیش
سلام اینجا نباید هسته مادر 83 میشد ؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
نه دیگه منهای یک میشه
نازنین راستگو
2 سال پیش
سلام خسته نباشید ببخشید جریان m0 دو طرف چیه ک استاد گذاشتن؟ ممنونم جواب بدید
زینب مقدم
2 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
خداروشکر که راضی بودین😍