تست3

4.9/5
(173 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

کار

تست کار نیروی ثابت
تست کار نیروی ثابت

`00:37

1 تمرین

کار کل
کار کل

`00:38

1 تمرین

50 ساعت تدریس رایگان زیست کنکور برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران

سلام چطور استاد متوجه شدن که عدد رندی در نمیاد؟ گزینه یک و چهار که هر دو بزرگتر از یک اند!

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

نیرو وارد شده در حالت ۱ نسبت به ۲ بیشتره خودتون تو جزوه گفتین

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@سید محمد متین رشادی این مثال جزوه رو ببین با توجه به اینکه زاویه ۲ از زاویه ۱ بیشتر هست پس F2 > F1 هست توی این سوال چرا F ها رو خط زدن نباید اینطور میشد

سلام F ها چرا خط خورد طناب زاویه اش تغییر پیدا می کنه پس F ثابت نیست که

سلام سه تا مولفه Fو d و کسینوس آلفا توی کار انجام شده موثر هستن که اینجا فقط کسینوس آلفا داره تغییر می‌کنه بقیش ثابته

فاطمه تفاخ | آکادمی امروز

فاطمه تفاخ

9 ماه پیش

چطور ضلع سوم مثلث اول بدست اورده شد

یا فیثاغورس یا مثلث طلایی

(1)

سلام لازمه این همه محاسبات کنیم می توانیم سینوس رو از طریق اندازه اضلاع به دست بیاریم سپس سینوس به تواند به علاوه کسینوس به تواند مساوی است با ۱ سپس کسینوس را به دست بیاریم؟

سلام گزینه 1 و گزینه 4 هر دو از یک بزرگترند اما اینکه استاد گفت اگه به زاویه ها دقت کنید گزینه 1 عدد رندی نمی ده پس جوابمونه رو اصلا متوجه نمی شم.

کسی نیست جواب بده؟؟

اینجارو نفهمیدم چطور فهمیدن بزرگتر از ۱ باشه؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام استاد چطوری طول اضلاع مثلث دوم ب دست اورد

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام . خسته نباشید .. سوال ۳ تا اینجا رو فهمیدم ک هر چقدر زاویه کوچیکتر باشه کار آن بیشتر است یعنی w آن بیشتر است .. ولی کسر چرا باید از ۱ بزرگتر باشه ؟ چجوری بفهمیم ک باید از یک بزرگتر باشه یا نه ؟

اوکی؟

(1)

سلام چطوری باید بفهمیم که زاویه عدد رند به ما میده یا نمیده؟

سلام لطفا اون تایمی که استاد همچین حرفی زدن مشخص کنید تا بهتر بتونم راهنمایی کنم اما در کل زوایای معروف مثل ۳۰/۴۵/۶۰/۳۷/۵۳ اعداد رند میدن

(1)

@سید محمد متین رشادی منظورشون قسمت آخر تست هستش حدود دقیقه هشتمه. فکر کنم منظور استاد تقسیم cos این زوایا بود که عدد رندی نمیده

سلام وقت بخیر ببخشید مگه تو سوال نمیگه جابه جایی یکسان هست پس چرا استاد جابه جایی رو یکسان در نظر نگرفتن؟؟؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

چرا به سانتی متر تبدیل کردن..؟!

سلام دوست عزیز>< چون ممیز نداره، کار باهاش ساده تره

(1)

سلام وقت بخیر.. اینجا همین میتونستیم 160 و120 رو که پیدا کرده بودیم داخل فرمول بزاریم و نسبتشون رو بدست بیاریم؟

(2)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(2)

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

2 سال پیش

سلام وقت بخیر چرا استاد مبنی رو بزرگ تر از یک قرار دادند ؟!

(2)

سلام وقتتون بخیر:) چون WBبزرگتر از WA هست و هر زمانی صورت کسر بزرگتر از مخرج باشه، حاصل کسر از عدد ۱ بیشتر میشه.

(3)

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سپاس 🙏🏻 💛

@‌ ‌ خواهش میکنم🌻💛

(1)

سلام. ببخشید چرا در دقیقه ۳:۲۳استاد اعداد رو در ۴۰تقسیم کردن این عدد ۴۰رو از کجا پیدا کردن؟

(1)

پاسخ به صورت صوتی می باشد:)

(1)

زینب مکی | آکادمی امروز

زینب مکی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام همیشه جواب میده ؟؟؟

(1)

@زینب مکی جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

@فاطمه رحیمی نسب مثلا میتونیم اینجوری حل کنیم که 160 رو تقسیم بر 3 و 4 بکنیم . به 3 که بخش پذیر نیست پس این ضلعمون قطعا 4 هست . بعد 200 رو تقسیم بر 3 و 5 کنیم . به 3 باز بخش پذیر نیست پس این ضلع قطعا 5 هست و جوابشون هم 40 هست . پس ضلع بعدی 3 ضربدر 40 خواهد بود . میشه اینجوری ؟؟؟؟ من همیشه مثلت میبینم اول دوتا ضلعش و بر 3 و 4 تقسیم میکنم ببینم چی میشه (:

(3)

@هانیه بختیاری سلام دوست عزیز>< بله این هم میشه؛ اینکار عملا برعکس کاریه که استاد انجام دادن و اگر باهاش میتونید مسئله ها رو راحت حل کنید، هیچ مشکلی نداره =)

(1)