Zahra Nasrollahi
2 ماه پیش
سلام چطور استاد متوجه شدن که عدد رندی در نمیاد؟ گزینه یک و چهار که هر دو بزرگتر از یک اند!
سیدسجاد موسوی سیج
2 ماه پیش
نیرو وارد شده در حالت ۱ نسبت به ۲ بیشتره خودتون تو جزوه گفتین
سیدسجاد موسوی سیج
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی این مثال جزوه رو ببین با توجه به اینکه زاویه ۲ از زاویه ۱ بیشتر هست پس F2 > F1 هست توی این سوال چرا F ها رو خط زدن نباید اینطور میشد
سیدسجاد موسوی سیج
2 ماه پیش
سلام F ها چرا خط خورد طناب زاویه اش تغییر پیدا می کنه پس F ثابت نیست که
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
سلام سه تا مولفه Fو d و کسینوس آلفا توی کار انجام شده موثر هستن که اینجا فقط کسینوس آلفا داره تغییر میکنه بقیش ثابته
فاطمه تفاخ
9 ماه پیش
چطور ضلع سوم مثلث اول بدست اورده شد
مهدیہ قومَنجانی
9 ماه پیش
یا فیثاغورس یا مثلث طلایی
(1)
محمد طاها کوشکی
9 ماه پیش
سلام لازمه این همه محاسبات کنیم می توانیم سینوس رو از طریق اندازه اضلاع به دست بیاریم سپس سینوس به تواند به علاوه کسینوس به تواند مساوی است با ۱ سپس کسینوس را به دست بیاریم؟
محبوبه رستم پور
1 سال پیش
سلام گزینه 1 و گزینه 4 هر دو از یک بزرگترند اما اینکه استاد گفت اگه به زاویه ها دقت کنید گزینه 1 عدد رندی نمی ده پس جوابمونه رو اصلا متوجه نمی شم.
پرنیان حیدری
9 ماه پیش
کسی نیست جواب بده؟؟
زهرا کریمی زاده
1 سال پیش
سلام . خسته نباشید .. سوال ۳ تا اینجا رو فهمیدم ک هر چقدر زاویه کوچیکتر باشه کار آن بیشتر است یعنی w آن بیشتر است .. ولی کسر چرا باید از ۱ بزرگتر باشه ؟ چجوری بفهمیم ک باید از یک بزرگتر باشه یا نه ؟
(1)
مائده مالمیر
1 سال پیش
سلام چطوری باید بفهمیم که زاویه عدد رند به ما میده یا نمیده؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام لطفا اون تایمی که استاد همچین حرفی زدن مشخص کنید تا بهتر بتونم راهنمایی کنم اما در کل زوایای معروف مثل ۳۰/۴۵/۶۰/۳۷/۵۳ اعداد رند میدن
(1)
سید محمد مبین حسینی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی منظورشون قسمت آخر تست هستش حدود دقیقه هشتمه. فکر کنم منظور استاد تقسیم cos این زوایا بود که عدد رندی نمیده
زهرا دانشگر
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید مگه تو سوال نمیگه جابه جایی یکسان هست پس چرا استاد جابه جایی رو یکسان در نظر نگرفتن؟؟؟
زهرا دانشگر
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون
نگین ابراهیمی
1 سال پیش
چرا به سانتی متر تبدیل کردن..؟!
امیرعباس درویش یزدی
1 سال پیش
سلام دوست عزیز>< چون ممیز نداره، کار باهاش ساده تره
(1)
محمدحسین جعفربگلو
2 سال پیش
سلام وقت بخیر.. اینجا همین میتونستیم 160 و120 رو که پیدا کرده بودیم داخل فرمول بزاریم و نسبتشون رو بدست بیاریم؟
(2)
(2)
2 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا استاد مبنی رو بزرگ تر از یک قرار دادند ؟!
(2)
فاطمه رحیمی نسب
2 سال پیش
سلام وقتتون بخیر:) چون WBبزرگتر از WA هست و هر زمانی صورت کسر بزرگتر از مخرج باشه، حاصل کسر از عدد ۱ بیشتر میشه.
(3)
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سپاس 🙏🏻 💛
فاطمه رحیمی نسب
2 سال پیش
@ خواهش میکنم🌻💛
(1)
مطهره سادات حسینی
2 سال پیش
سلام. ببخشید چرا در دقیقه ۳:۲۳استاد اعداد رو در ۴۰تقسیم کردن این عدد ۴۰رو از کجا پیدا کردن؟
(1)
(1)
زینب مکی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام همیشه جواب میده ؟؟؟
(1)
(1)
هانیه بختیاری
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب مثلا میتونیم اینجوری حل کنیم که 160 رو تقسیم بر 3 و 4 بکنیم . به 3 که بخش پذیر نیست پس این ضلعمون قطعا 4 هست . بعد 200 رو تقسیم بر 3 و 5 کنیم . به 3 باز بخش پذیر نیست پس این ضلع قطعا 5 هست و جوابشون هم 40 هست . پس ضلع بعدی 3 ضربدر 40 خواهد بود . میشه اینجوری ؟؟؟؟ من همیشه مثلت میبینم اول دوتا ضلعش و بر 3 و 4 تقسیم میکنم ببینم چی میشه (:
(3)
امیرعباس درویش یزدی
2 سال پیش
@هانیه بختیاری سلام دوست عزیز>< بله این هم میشه؛ اینکار عملا برعکس کاریه که استاد انجام دادن و اگر باهاش میتونید مسئله ها رو راحت حل کنید، هیچ مشکلی نداره =)
(1)
زینب مقدم
2 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)