زهرا کبودخانی
2 سال پیش
سلام خانم رحیمی عزیز وقت تون بخیر . من کامنت ها رو هم خوندم ولی متوجه نمیشم چرا علامت بزرگتر مساوی رو قرار دادیم ؟ میشه یکبار دیگه توضیح بدید ؟
علیرضا سهرابی
2 سال پیش
@نرگس رحیمی بسیار عالی خانوم رحیمی کجا هستین بقیه سوالات بی جواب مارو در درس ریاضی جواب بدین؟!!! متاسفانه کسی جوابمون رو نمیده
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
@علیرضا سهرابی سلام. متاسفانه ایشون فعلا خیلی درگیر هستن. ایشاله به زودی سوالاتتون پاسخ داده میشه
علیرضا سهرابی
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی خوب شما هم که کارتون همینه کارشناس ریاضیات
هلیا پولکی
2 سال پیش
@علیرضا سهرابی کلا دیگه هیچ درسی رو جواب نمیدن !!!!!! ولی ما دوررو با اپشن رفع اشکال تهیه کردیم. اما من زنگ زدم اکادمی در کمال تعجب فرمودن رفع اشکال برامون دیگه صرفه اقتصادی نداره!!!!
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
قابل توجه همه دانش آموزان در این تست گزینه جواب در جزوه اصلاح شده و گزینه سوم می باشد
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
3 سال پیش
سلام آقای اسماعیلی وقتتون بخیر. استاد هم که گزینه ۳ رو بدست آوردن ، من متوجه نشدم مشکل سوال چی هست؟ "-"
محمد اسکندرلو
1 ماه پیش
خیلی سوال پرسیدین چرا aبزرگتر مساوی ۸ یا کوجیکتر مساوی ۸ قرار داده شده تست تالیفی طراح اینجور گذاشته ولی احتمالا منظورش این بوده اگه کوچیکتر از ۸ باشه بازه چون تهش ۲ هست کمتر میشه و سوال خراب میشه اصلا ادم گیج میشه
سیده الناز حسینی
8 ماه پیش
سلام خسته نباشید. ببخشید تو تابع نمایی ۵ به توان ایکس منهای ۱ اگر ایکس کوچکتر از ۱ باشه که توان ۵ منفی میشه و تابع نمایی یه تابع نزولی میشه پس میشه گزینه ۴ ، اما استاد گقتن گزینه ۱ درسته ، میشه توضیح بدید
Taha Rashidi
8 ماه پیش
درود دوتا تابع وسط اکیدا صعودی یا اکیدا نزولی نیستن؟؟!!
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اکید هم هستن
BTMN
1 سال پیش
من متوجه این نشدم که چرا علامت مساوی نزاشتن ؟
BTMN
1 سال پیش
چون اگه مساوی میزاشتیم اون وقت راس در ابتدا یا انتهای بازه میوفتاد؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-1842?comment_id=14279#comment-14279 اینجا توضیح داده شد 🪷
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
اگه یه تابعی کلیتش مثلا صعودی باشه ولی وسطش یه تیکه نزولی بشه دوباره بقیش صعودی باشه وضعیتش چجوریه از نظر یکنوایی؟ اکید که نیست نه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
تابع دیگه یکنوا نیست برای هر قسمتش جدا نظر میدیم
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
در مورد این نکته حالا اکید هم نباشه لزوما میشه دیگه درسته ؟ یعنی یکنوا باشه کافیه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اون وقت برد و دامنهش دیگه دامنه باز رو در بر میگبیره
ریحانه ازادیان
1 سال پیش
متوجه حرف استاد رو درباره تابع غیریکنوا که بردش رو نمیشه با y اول و آخر انجام داد نشدم. !!
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
به این نکته هم توجه کن که تابع ثابت هم نوعی تابع یکنواست که از بابت برد،تکلیفش مشخصه دیگه 😊
اکرم جینه ور
1 سال پیش
سلام نمودار لر رو یه جایی گفتین اکیدا صعودی ولی یجایی صعودی، گفتین، مگه لر فقط اکیدا صعودی نیست؟
امیرعلی صارمی
1 سال پیش
این نکته رو بدون که هر تابع اکیدا صعودی, صعودی هست. ولی برعکسش لزوما درست نیست! الان تابع لر هم صعودیه هم اکیدا صعودی
اکرم جینه ور
1 سال پیش
سلام نمودار لر رو یه جایی گفتین اکیدا صعودی ولی یجایی صعودی، گفتین، مگه لر فقط اکیدا صعودی نیست؟
الهه هاشمی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر طبق دومین سوال یادبگیریم همیشه جمع یک تابع اکیدا صعودی و یک تابع اکیدا نزولی غیریکنوا میشه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام نه لزوما میتونه یکنوا باشه
الهه هاشمی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
آموزش ویدیویی یکنوایی توابع خاص برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 5 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
نرگس رحیمی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)