= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام وقت بخیر بله دمای نهایی صفر درجه هست ، خب همین ثانویه رو بخوایم منهای اولیه که ۶۸ هست بکنیم ، منفی درمیاد.. ولی استاد مثبت درنظر گرفتن ، چرا؟
@فاطمه رحیمی نسب سلام خسته نباشید:) یعنی صرفا از اونجایی که سوال گفته یخ بزرگه نتیجه گرفتیم که دمای تعادل صفر درجه هست؟!
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
@................ ........................ سلام عزیزم:) بله چون اگر یخ کوچیک بود جرمش رو به ما میداد. اما در اینجا یخ به اندازه ای بزرگه که در نهایت از ما پرسیده کلا چند گرمش ذوب میشه.
امیررضا نصیری
3 سال پیش
@................ ........................ سلام آب و یخ صفر درجه هست سوالم گفته در آخر چند گرم از یخ ذوب میشه؟ پس نتیجه میگیریم مخلوط آب و یخ هست صفر درجه می گیریم.
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
ببخشید چرا استاد اینجا منفی رو در نظر نگرفت؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
توضیح دادم
مطهره طالبی
1 ماه پیش
خیلیی سخت بود دو تای اخر
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
هر جا سوال داشتید بپرسید ترجیحا ریپلای نباشه 🌷
مطهره طالبی
1 ماه پیش
بچه ها این روش اشتباهه که بیایم گرمای کلی که باید بدیم منهای گرمایی ک خودمون دادیم بکنیم اینجا جوابم ازین روش درست دراومد شد 60 ولی نمیدونم جاهای دیگه ام میشه اینجوری استفاده کرد یا نه فک کنم اشتباهه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
عکس راه حلتون رو بفرستید ترجیحا ریپلای نباشه 🌷
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
سلام در سوالا خیلی از کلمه آهنگ استفاده میشه آهنگ اصلا فرمولی داره چیه کسی برام توضیح میده
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
سلام مگه وقتی میخواهیم کیلو گرم را ب گرم تبدیل کنیم نباید در 1000 ضرب کنیم پس چرا در فرمول m را در 10به توان منفی 3 ضرب کردیم تست شماره 8 خب اگه بیاییم کیلوگرم بدست بیاوریم و بعد ضربدر ۱۰به توان ۳ کنیم جواب با استاد یکی نمیشه ؟؟؟
دینا ابهامی
5 ماه پیش
سلام گفته ۹۰درصد از گرما رد از دست میده نباید از گرمای کل ۹۰ درصد کم میکردیم؟؟؟
بهار خرمی
9 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر چرا تغییرات دما ۶۸درجه سلسیوس شد مگه فلز و یخ نباید به تعادل دمایی برسند از کجا میدونیم کل دماش را از دست داده
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید اگر گرمایی که پیدا کردیم با گرمای خود سوال برابر بود در واقع برای بدست اوردن گرم بخار 2 تا گرما داشتیم درسته وگرم بخار رو مجهول بود ومثل سوالات قبل مساوی هم می گذاشتیم وبدست میاوردیم؟؟؟
محدثه احمدی
9 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید من تونوشتن مسیر ایراد دارم ونمیتونم بنویسم میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟
آموزش ویدیویی تست گرما (تغییر حالت) برنامه مطالعاتی دهم دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر:) فلز در مجاورت یخ بزرگ صفر درجه قرار میگیره. یعنی این فلز در کنار یخ تبادل گرما انجام میده تا به تعادل برسن. بزرگ بودن یخ هم نشان از این هست که یخ به طور کامل آب نمیشه یعنی دمای نهایی صفر درجه است.