نمودار توابع قدر مطلقی

4.9/5
(83 رای)

روز 2

ورود و خروج مواد از یاخته (قسمت1)
ورود و خروج مواد از یاخته (قسمت1)

`01:15

آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)
آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)

`01:16

2 تمرین

نمودار توابع هموگرافیک
نمودار توابع هموگرافیک

`00:29

تبدیل یکا مقدماتی
تبدیل یکا مقدماتی

`00:30

ورود وخروج مواد از یاخته(قسمت2)+تست
ورود وخروج مواد از یاخته(قسمت2)+تست

`01:27

1 تمرین

تست تبدیل یکا
تست تبدیل یکا

`00:05

سوالات دیگران
ZARA HE | آکادمی امروز

ZARA HE

1 هفته پیش

دامنه اش چی میشه؟

اینایی که استاد تدریس میکنه تو جزوه نیست اخه تو ادامه فصل یک نیست

از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷

گذینه یک میشود جواب

گذینه یک میشه جواب

ببخشید در چه صورت ایکس ها علامتشون بزرگترمساوری مذاریم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

دوستان جواب گزینه یک میشه

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

جواب چی یادگرفتیم میشه گزینه 1

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

میشه نمودار لر رو توضیح بدین

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ریشه چطوری شد یک سوم؟؟؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

از کجا فهمیدیم ریشه یک سوم هستتت؟

لطفاً مجدد سوالتون رو بپرسید و همراهش تایم هم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ی سوالی که دارم الان توی صورت سوال x-2 توی قدر مطلقه و پشتش ی x هست ، این x توی عبارت داخل قدر مطلق باید ضرب بشه ؟ ( ما که اینجا پرانتزی نداریم )

حق نداریم ایکس رو ببریم داخل قدر مطلق و در ایکس منهای دو ضرب کنیم مگر اینکه ایکس رو بازه بندی کنیم و قدر مطلق رو برداریم

من متوجه شدم ، فقط خط y=x رو چطور کشیدن و خط y=-x رو متوجه نشدم ( قضیه ۱ هم متوجه شدم )

آموزش ویدیویی نمودار توابع قدر مطلقی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 1 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز