تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1)

5/5
(10 رای)

روز 39

 تامین انرژی انقباض
تامین انرژی انقباض

`00:54

 تست های نسبت‌های مثلثاتی
تست های نسبت‌های مثلثاتی

`00:08

 تست درس2فصل3
تست درس2فصل3

`01:16

1 تمرین

 گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی
گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی

`00:59

1 تمرین

 نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی
نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی

`00:48

 تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1)
تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1)

`00:42

سوالات دیگران
نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

3 ماه پیش

سلام

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

1 سال پیش

سلام اینجا جریان ۱امپر از مقاومت ۹اهمی خارج ووارد دو مقاومت موازی می‌شود ولی مداری که استاد کشید اینجور نیس

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام این مداری که استاد کشید هم با اون مورد فرقی نداره همون ۱ امپری هست که از مقاومت ۹ اهمی رد میشه و د‌نهایت باید بین دو تا مقاومت ۹۰ و R2 موازی تقسیم بشه

این فرمول برای تجربی ها نیست درسته.؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

برای رشته تجربی هم هست

سلام وقت بخیر یه سوال همیشه برای ساده کردن اگر صورت بزرگ‌تر از مخرج بود جوابمون باید صورتش از مخرجش بیشتر باشه؟

وای حل کردنش خیلی ذوق داشت😂💚😎🤩

👌👌

دقیقه3:53 چرا اون مقاومت رو بعدا با بقیه سری میگیریم؟ پس کجاها موازی میگرفتیم؟! من اشتباه میکنم همیشه اینارو

جواب به صورت صوتی می باشد:)

علی فرخی | آکادمی امروز

علی فرخی

1 سال پیش

سلام ببخشید چرا باید ولتاز دو شاخه موازی برابر باشن؟مگه یکم از ولتاز به R1نمیرسید؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

p z | آکادمی امروز

p z

2 سال پیش

اینجا مقاومت معادل r2 و 90 استاد گفتن روی اون ضلع کنار مقاومت 9 اهمی قرار میگیره چطور باید تشخیص بدیم که مثلا در همچین سوال هایی مقاومت معادل رو کجا قرار بدیم؟؟ اگه روی ضلع دیگه مثلا همون ضلع که مقاومت 90 اهمی هست قرار بدیم اشکال نداره؟؟

سلام وقت بخیر ببخشید 100 w هیچ کاربردی نداشت؟

سلام.چرا دیگه به جای P1 نوشتیم 100

سلام وقت بخیر ببخشید من قسمتی که گزینه انتخاب میشه رو متوجه نشدم چون 85 تقسیم بر 240 میشه تقریبا سه دهم و اگر گزینه 3و2 رو تقسیم کنیم میشه 3دهم پس چطور گزینه دو انتخاب شد؟

اوکیه؟

اینجا چرا دقیقه را ضرب در ۶۰ کرد؟

سلام چون باید دقیقه رو به ثانیه تبدیل کنیم

مگه جریان کل 2 بود که استاد جریان باتری 2 گرفتت اخه جرریان داشت وارد قطب منفی میشد و کلی راه طی کرده بود

چه فرقی می‌کنه

من این سوال رو متوجه نشدم: چرا ایکس رو حساب کردن جریان کل رو اولش بدست آوردن؟! چرا R شد ۱۰ ؟

سلام،نمیشد تو این قسمت مقاومت خارجی رو باهم جمع کنیم و بنویسیم 5R ؟

آموزش ویدیویی تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1) برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز