تست های غدد(قسمت دوم)

5/5
(9 رای)

مرحله 26

تست های غدد(قسمت دوم)
تست های غدد(قسمت دوم)

`01:21

انواع بیماری و خط اول دفاع غیراختصاصی (پوست)
انواع بیماری و خط اول دفاع غیراختصاصی (پوست)

`01:01

 قواعد حرکت در مدار
قواعد حرکت در مدار

`01:10

نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی
نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی

`01:19

1 تمرین

سوالات دیگران

میتونیم توی صورت سوال هورمون های T3 و T4 و انسولین رو هم در نظر بگیریم اخه ایناهم توی بازجذب به صورت غیر مستقیم (با تأمین انرژیه یاخته) نقش دارن درسته یا نه؟

مگه نباید به سن بلوغ برسه تا هورمون های جنسی ترشح بشه؟ توی ی پسر 5 ساله هورمون های جنسی نباید ترشح بشه دیگه...

مگه نگفتید کلسی تونین بر اندام استخوان اثر داره ولی بر بافت استخوان اثر نداره پس الف با این مورد رد میشه

مگه گزینه ۴ درست نمیشه ؟ خودشون نوشتند مصرف گلوکز زیاد بشه خب یاخته هان که گلوکز رو مصرف میکنن گلوکاگون که گلوکز رو وارد یاخته ها نمی کنه ، انسولین وارد میکنه

سلام دبیر ما میگه شبکه مویرگی ترشح کننده مایع مغزی نخاعی فقط ذر بطن 1و2 هست

سلام میشه بگیم در گزینه د گلوکاگون کم بشه انرزی سلول زیاد میشه

سلام اقای رشادی وقتتون بخیر استاد در تست 5 و 15 انسولین رو در نظر گرفتن و موقع تدریس فرمودن برای ماهیچه و سلولهای مغزی در نظر نمیگیریم

در نتیجه فعالیت T3 و T4 ترشح انسولین و گلوکاگون هردو افزایش پیدا میکنه؟ اینجا میگن گلوکاگون چند تا تست قبل گفتن ترشح انسولین بیشتر میشه. هردوش درسته؟

سر کنکور که نمیشه با مثلا و فرص کنیم و ... تست بزنیم. چه سوالای عجیب و غریبی طرح می کنن

سلام پمپ هم باعث افزایش فشار خون میشه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

z z | آکادمی امروز

z z

6 ماه پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-38803?comment_id=726603#comment-726603 سلام منظورم به طور کلی است اینکه انسولین در افزایش فشار خون نقش داره ؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

z z | آکادمی امروز

z z

6 ماه پیش

سلام تو گزینه 3 مگه فقط گلوگاکون بر کبد اثر نمی زاره و باعث تجزیه میشه اون وقت چرا استاد یک جور ددیگه تحلیل کردند؟؟؟؟

z z | آکادمی امروز

z z

6 ماه پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-38805?comment_id=669910#comment-669910 سلام ببخشید اقای رشادی اخه اینجا گفته با افزایش غلظت گلوگاکون تجزیه گلیگوژن در کبد افزایش می یابه خوب این جمله غلط میشه مگه نباید اینطوری نوشته می شد افزایش غلظنت گلوگاگون با تجزیه گلیگوژن کبد افزایش می یابد یعنی در اثر دومی اولی به وجود میاد ؟؟؟؟؟؟

z z | آکادمی امروز

z z

6 ماه پیش

سلام ایا انسولین به طور غیر مستقیم در افزایش فشار خون نقش داره ؟؟

سلام از چه بابت منظورته؟ (ریپلای نباشه)

یعنی توی دیابت شیرین ، هم نوع اولش و هم نوع دو یاخته به سراغ تجزیه ATP می‌رود؟؟

آموزش ویدیویی تست های غدد(قسمت دوم) برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز