= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
میتونیم توی صورت سوال هورمون های T3 و T4 و انسولین رو هم در نظر بگیریم اخه ایناهم توی بازجذب به صورت غیر مستقیم (با تأمین انرژیه یاخته) نقش دارن درسته یا نه؟
سودا وسیعی
1 سال پیش
سلام چرا پاراتیروئیدی در باز جدب نقش داره وقتی پاراتیروئیدی ترشح بشه کلسیم خون زیاد میشه و نیازی ب بازجدب نداریم
زهرا تاتاری
3 سال پیش
سلام خسته نباشید...ببخشید یه سوال داشتم... از کجا باید بفهمیم یه غده درون ریزه یا برون ریز؟ الان مثلا ضد ادراری یا اکسی توسین یا مهار و ازاد کننده .. درون ریزن؟ همش گیج میشم :<
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. به ترشحاتش نگاه میکنن و اینکه ترشحات رو به کجا میریزه. مثالایی که شما زدین همشون هورمون هستن و از غده درون ریز ترشح میشن.
فاطمه دیاری
3 سال پیش
وقت بخیر. من یه سوال داشتم. در تنش طولانی مدت فقط ترشح کورتیزول زیاد میشه؟ یعنی تنش طولانی مدت اثری روی ترشح آلدوسترون نداره؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام