تست های غدد(قسمت دوم)
`01:21
انواع بیماری و خط اول دفاع غیراختصاصی (پوست)
`01:01
قواعد حرکت در مدار
`01:10
نسبتهای مثلثاتی در دایره مثلثاتی
`01:19
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
تست های غدد(قسمت دوم)
`01:21
انواع بیماری و خط اول دفاع غیراختصاصی (پوست)
`01:01
قواعد حرکت در مدار
`01:10
نسبتهای مثلثاتی در دایره مثلثاتی
`01:19
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
0:2:50
مگه گزینه ۴ درست نمیشه ؟ خودشون نوشتند مصرف گلوکز زیاد بشه خب یاخته هان که گلوکز رو مصرف میکنن گلوکاگون که گلوکز رو وارد یاخته ها نمی کنه ، انسولین وارد میکنه
کپی لینک
حیدر مالداری
4 ماه پیش
0:3:20
در نتیجه فعالیت T3 و T4 ترشح انسولین و گلوکاگون هردو افزایش پیدا میکنه؟ اینجا میگن گلوکاگون چند تا تست قبل گفتن ترشح انسولین بیشتر میشه. هردوش درسته؟
کپی لینک