فاطمه مهدیه
4 هفته پیش
خب الان گذینه 3،میدونیم که در جفت، رگ های مادر هم هستن، ولی رگ های مادر که بر قطرشون افزوده نمیشه که
فاطمه مهدیه
4 هفته پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید گذینه 1 هم میتونه غلط باشه چون محتویات آکروزوم بخشی از لایه ژله ای رو هضم میکنه
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
عکس آپلود نمیشه صفحه اول از گفتار سه از فصل هفت زیست یازدهم رو کامل بخون پیداش میکنی
محسن دهقانی
1 سال پیش
گزینه۳
نرگس مهدوی
1 سال پیش
در رابطه با این گزینه منظور سوال این هست که انقباضات رحمی که اتفاق میفته اول نوزاد خارج میشه و بعد دوباره انقباضات رحمی رو داریم تا بند ناف و جفت به طو کامل خارج بشن انقباضات هم در کل طول رحم میتونه دیده بشه
محسن دهقانی
1 سال پیش
ببخشید اگه انقباضات به دهانه رحم گسترش پیدا نکنه زایمان چطور اتفاق میفته مگه در آخر نباید بچه بیرون بیاد
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سوالت در رابطه با کدوم گزینه هست؟
فاطمه اکبری
1 سال پیش
سلام مطابق کتاب امسال ما باید اینا رو بلد باشیم؟مثلا جفت مجزا یا مشترک و...
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام چند قلویی از کتاب حذف نشده ها🤔
فاطمه اکبری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی درسته.آخه توی آپدیت جدید استاد در موردشون توضیحی ندادن
سودا وسیعی
1 سال پیش
مگه جفت رابط بین جنین و دیواره رحم نبود
فاطمه اکبری
1 سال پیش
جفت رابط بین جنین و مادر هست
حسینی ...
1 سال پیش
سلام ببخشید چرا ویدیوهای گفتار های آخر فصل ها ک اکثرا مربوطه به زیست جانوری هست تدریس هاشون نیست؟!!
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام همشون بصورت یکجا در آخرین فصل از ویدیو ها قرار داده شده (یعنی فصل ۸ دهم و فصل ۱۰ یازدهم، کلن زیست جانوری تدریس شده)
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
گزینه 3 که خودش غلط هست . انقباضات در دهانه رحم که اتفاق نمیفته ! انقباضات در خوده رحم اتفاق میفته . سرویکس نرم و باز میشه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
منطقیه حرفتون ولی طراح کنکور به این موضوع گیر نمیده... شما هم گیر ندید بنظر من اطلاعات فراتر از کتاب درسی که دارید رو برای تست زدن در نظر نگیرید 🌷
حنا رحیمی
1 سال پیش
چرا بند ناف با آمنیون احاطه نشده؟ مگه بند ناف در فضای داخل آمنیون قرار نمیگیره؟
Zahra Zare
1 سال پیش
دقیقا سوال منم هس
فاطمه دارایی
1 سال پیش
سلام چرا گزینه ۳ درسته ؟مگه مورولا به رحم وارد میشه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله
رزا رضای موذن
2 سال پیش
گزینه ۱ علاوه بر اینکه جزو مراحل پیش از زایمانه و اصلا به اون دلیل غلطه، من حس میکنم یه غلط دیگه هم داره اونم اینکه وارد شدن فشار از طرف جنین به《دیواره رحم》باعث پاره شدن کیسه آمنیون میشه درسته؟ چون تو جزوه نوشته بود وارد شدن فشار به سمت پایین که در واقع به سمت گردن رحم میشه و به دیواره فکر نکنم برخوردی داشته باشه.
رزا رضای موذن
2 سال پیش
@زینب مقدم ممنونم🤍 بله منم به طور کلی چنین چیزی استنباط کردم ولی ازونجایی که در بعضی موارد حرف دقیق کتاب خیلی مهمه گفتم شاید غلط باشه
فاطمه روحانی
2 سال پیش
چرا استاد در این سوال گزینه الف رو که جزو وقایع پیش از زایمان است، جز موارد نادرست مراحل حین زایمان حساب کرد؟؟ من خودم که حل کردم گفتم چون این گزینه جز مراحل پیش از زایمان است و سوال گفته چند مورد راجب(حین زایمان) غلطه، کلا در نظر نگرفتمش و مواردی که در حین زایمان غلط است رو حساب کردم که دو مورد میشد و گزینه ۳ رو زدم. اشتباه کردم؟!
مرضیه فریح زاده
2 سال پیش
جدار لقاحی تشکیل بشه ما داخل اووسیت فقط یه اسپرم داریم گزینه ۴ داره میگه اسپرم هااا می توانند در لایه محافظ خارجی تخمک نفوذ کنند لفظ اسپرم ها اینجا درسته؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
منظورش از لایه محافظ خارجی،همون یاخته های فولیکولیه که اسپرم ها میتونن از لابه لاشون نفوذ کنند
آموزش ویدیویی برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷