تست 1

5/5
(9 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

30 بهمن

 دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع
دامنه توابع رادیکالی و تساوی دو تابع

`01:12

2 تمرین

 نکات تکمیلی آرامش و عمل
نکات تکمیلی آرامش و عمل

`01:06

 عنصرها در طبیعت + واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی
عنصرها در طبیعت + واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی

`01:10

سوالات دیگران

پس اون خونه ی خالی پایین ژرمانیم چی چرا اونو به جای نافلز در نظر نمی‌گیریم

Hos _ | آکادمی امروز

Hos _

5 ماه پیش

خود استاد میگویند شعاع گاز های نجیب کوچکتر هست ولی عدد نداریم خوب پس با این حساب گزینه ب غلط میشه چون ممکنه عنصرX گاز نجیب باشد!!!!!!!!!

مهشید نبوی | آکادمی امروز

مهشید نبوی

4 ماه پیش

متاسفانه اگر پاسخنامه کنکورو ببینی ب رو درست گرفته و دلیلش با عقل جور نمیاد اما حرفی که زده اینه که میگه حتی اگر Xرو گاز نجیب بگیریم چون فعالیت گاز نجیب کمتر از هالوژنه پس شعاعش بیشتره!اما خب از لحاظ شیمی واقعی اینجوری نیست و شعاع گاز نجیب کوچیک تره و خب نمیدونم الان با چه استنباطی و از کدوم نقطه کتاب درسی طراح درست گرفته اینو🤷‍♀️

..  . | آکادمی امروز

.. .

9 ماه پیش

درسته که عدد شعاع اتمی ندارن ولی خب گفتیم شعاعشون کوچیک تره دیگه میشه توضیح بدید؟

سلام و احترام✨ ببخشید میشه قسمت د رو توضیح بدید؟

اگر ویس ناواضح بچد بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نباشه 🌷

(2)

اگر D در گروه 7 باشه و X در گروه 8 ، بازهم شعاع اتمی D کمتر از X هستش ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام منظورت اینه که اگه هم دوره نباشن؟ متوجه نشدم منظورتو

سلام گروه 18 نافلز هستش ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام بله

سلام دردقیقه۶:٠۵دقیقه چرا گروه۱۸استاد خط زدن؟

سلام چون از فعالیت شیمیایی M حرف زده و گفته که بیشتر از .... است و .... و عناصر گروه ۱۸ کلن گاز بی اثر هستن و فعالیت شیمیاییشون ناچیزه،پس M نمیتونه در گروه ۱۸ باشه

(1)

سلام درستە نمیتوان شعاع اتمی عناصر گاز نجیب رو اندازه گرفت اما خب میتوان با عناصر دیگر مقایسه کرد مثلا: درمقایسه شعاع اتمی آرگون با کلر میتونیم حدث بزنیم که شعاع اتمی آرگون از کلر کوچکتره چرا که دریک دوره از چپ به راست شعاع اتمی عناصر کاهش می یابد بنظر من باید گزینه ب غلط باشد

(1)

گزینه د میشه توضیح بدید

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-64579?comment_id=634019#comment-634019 سلام اینجا توضیح داده شد

سجاد شاکری | آکادمی امروز

سجاد شاکری

1 سال پیش

گزینه الف رو متوجه نشدم بچه ها ...فکرکنم شبه فلز هرجا باشه پایین تر از گروه ها هست پس عدد اتمی آن از xبزرگتره درسته ؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

بله درسته

محمد حسینی | آکادمی امروز

محمد حسینی

1 سال پیش

سلام وقت بخیر میشه گزینه ه رو توضیح بدید

سلام وقت بخیر میشه گزینه د رو توضیح بدید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(3)

NAFAS ‌ | آکادمی امروز

NAFAS ‌

1 سال پیش

چرا گزینه آخر گروه ۱۸ حذف شد متوجه نمیشم؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

(1)

سلام ببخشید میشه گزینه ی د رو واضح تر توضیح بدین ؟

سلام وقتتون بخیر میشه سوال یک و دو و سه و شش و ده چی یاد گرفتی رو توضیح بدید؟ 😅❤

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام ستایش جان بفرمایین💚

(3)

@زینب مقدم مچکرمم❤🌸

@زینب مقدم سلام خداقوت.سوال 6چی یادگرفتی یون Fe سه بار مثبت قرمز رنگ نباید باشه؟