رونویسی
`02:39
1 تمرین
تغییرات رنا و پیرایش
`01:10
درجه تفکیک یونی
`00:51
1 تمرین
تست پیوستگی
`00:48
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
سایدا داربیان
دوازدهم تجربی - ایلام
سمیه نیازی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
سلما کردی
دهم تجربی - سیستان و بلوچستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
سایدا داربیان
دوازدهم تجربی - ایلام
سمیه نیازی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
سلما کردی
دهم تجربی - سیستان و بلوچستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
رونویسی
`02:39
1 تمرین
تغییرات رنا و پیرایش
`01:10
درجه تفکیک یونی
`00:51
1 تمرین
تست پیوستگی
`00:48
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
حسام رضایی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببحشید سوال ۱۹ رو نمیشه از خاصیت براکت استفاده کرد و عدد منفی ۳ رو از براکت خارج کرد سپس عبارت ۲x داخل براکت را مساوی z قرار داد و سپس حل کرد؟ ببینید جوابام با استاد یکسانه و هردومون یک دوم،یک،سه دوم به دست اوردیم اما مقادیر zمان متفاوته میخواستم ببینم من اشتباه حل کردم؟
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود بله راه حل شما درسته اما اگر تعداد نمیخواست مثلا مقدار یا مجموع میخواست باید طبق روش استاد میرفتی
کپی لینک
نرگس رحیمی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)