مریم دهقان
2 سال پیش
سلام دوستان کسی هست جزوه شو کامل نوشته باشه نقطه چین هاشو؟
(1)
مریم دهقان
2 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام ممنونم_ اخه منپشت کنکوری ام و وقت دیدن این همه فیلم رو ندارم ، هر فصل حدود ۸ ساعته🥲❤️
زهرا کبودخانی
2 سال پیش
@مریم دهقان سلام رفیق جون من بعضی از فصل ها رو کامل دیدم و نوشتم . اگه فصل 3 دهم رو هم بخوای کامل نوشتم ❤️ فقط کجا واست بفرستم ؟
(1)
مریم دهقان
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام خیلیی ممنونم اگه میتونید از تلگرام واسم بفرستید کلی ممنون میشم🥲🫀 آیدیم ؛ @M_D0A0
نرگس السادات میرحسینی
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام اگه میشه برای منم میفرستی؟ ❤️ تلگرام Nargessadatm@
هانیه بختیاری
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی یازدهم چی ؟ اونم کامل جزوش و پر کردی ؟
(2)
ایوری بدون همکاران
2 سال پیش
سلام تا اینجا آره مال من کامله خواستی تل واست بفرستم :)
(1)
حورا قربانی
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام رفیق فصل 4 دهم رو هم نوشتی؟
دانیال سلطانی
2 سال پیش
@ایوری بدون همکاران سلام میشه آیدی تلگرام بدی برام بفرستیش
مهدیه افروزی
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی عزیزم میشه برای منم بفرسی از تلگرام @mahdyh8
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام ببخشید اگه دهم رو کامل نوشتین لطف میکنین برا منم بفرستین سپاسگزارم ازتون آیدی شاد:Djdhhoec
امیرمحمد .
1 سال پیش
فصل ۱تا۳ زیست دهخ رو نوشتم
ریحانه رحمانی
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام برگوار اگر مکانش هست برام ارسال بفرمایید09194431332این هم شمارم
آنیتا بابایی
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی میشه واسه منم بفرستین این فصل رو ممنون میشم
دانیال محمدیان نیا
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی اگه میشه برا منم تو تلگرام بفرست نیاز دارم ممنونمم danialZzem@
نیاز سعادتی
41 دقیقه پیش
سلام چرا جایی که سوراخ نایژه نوشته شده ادامش گفته حتی بدون حضور هوا؟؟مگه میشه هوا داخل مجاری تنفسی نباشه؟؟؟یا گفته شده سرخرگ ها بدون حضور خون هم بازند مگه میشه سرخرگ خون نداشته باشه؟
فاطمه حاجی پور
1 سال پیش
چرا از ظرف ب هوا بیشتر خارج میشه؟ فرقشون چیه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام تو چه زمانی؟
مصطفی دهواری
1 سال پیش
سلام این انشعاب سوم تو انسان هم دیده میشه یا نه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام خیر
آروند اسدیان
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ،میزان یون هیدروژن چه تاثیری بر فشار وارد بردیواره سرخرگ داره؟؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام وقت بخیر 💚 یون هیدروژن با فشار رابطه واضحی نداره یه عامل جدایی برای تعیین سرعت تنفسه
(1)
زینب علوی نیا
1 سال پیش
سلام اون آزمایش برای دم میشه توضیح بدید چرا درظرف ب بیشتر؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام ممنون میشم تایمش رو مشخص کنید🌷
زینب علوی نیا
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی 6:36
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@زینب علوی نیا ببین اتفاقی که در ظرف ب میفته،اینه که هوای داخل ظرف وارد ریه شما میشه و فشار هوای ظرف کم میشه و همین باعث میشه هوا از طریق نی وارد آب بشه و بعد وارد ظرف بشه
سحر عابدین زاده
1 سال پیش
سلام ببخشید فقط گوسفند انشعاب سوم داره//؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام اینکه انسان نداره نکتشه وگرنه جانداران دیگه رو کتاب نگفته و لازم نیست بدونیم
Ayla ....
1 سال پیش
سوال ۳تمرین میگه هنگامی که ذرات نا خالص ومضر از دهان میخواد بیاد بیرون برچاکنای و زبان کوچک به یک سمت خم میشم این درسته برا سرفه ولی عطسه که زبان کوچک میاد پایین و فقط برچاکنای که بالاعه وجهت مخالف هم هستن ماتوهطسه شاهد خروج ذرات نا خالص از دهان هم هستیم پس چرا درسته؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اگر سرفه رو در تظر بگیریم هم برچاکنای و هم زبان کوچک میره بالا اگر عطسه باشه زبان کوچک میاد پایین و برچاکنای میره بالا
نرگس مهدوی
1 سال پیش
البته خروج مواد از دهان میشه هم سرفه و هم عطسه رو در نظر گرفت اما اگر بگه صرفا دهان یعنی فقط سرفه
Ayla ....
1 سال پیش
@نرگس مهدوی توی این تست (تست۵)ننوشته فقط دهان به طور کلی میگه وجوابش رو زده صحیح یا باید میزد فقط خروج از دهان یا کلا این جمله غلطه
Ayla ....
1 سال پیش
سلام خسته نباشین اون دهانه ای که نرم نایژک هم باید حساب بشه دیگه چون غضروف نداره
نرگس مهدوی
1 سال پیش
نایژک هیلی خیلی ریزه سوراخ خاصی نمیتونه ایجاد کنه و رو هم میخابه و اصن حالت دهانه ای پیدا نمیکنه
امیرمحمد .
1 سال پیش
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام. بهتره که شما خودتون ویدیو ها رو ببینین و همراه با یادگیری برای خودتون این موارد رو ثبت کنین. اما من پیامتون رو پین میکنم تا در دسترس باشه اگر کسی پرکرده بهتون کمک کنه.
(1)