نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام اینجا باتری مولد کدومه چون اولی باتری مولد درحالی که گفتیم باتری مولد اونه که عددش بیشتر باشه اینجا اولی مولد درحالی که اولی از دومی کمتره
نادیا نوری
3 ماه پیش
@پروانه .. متوجه شدم خیلی ممنون
(1)
کیانا کرمی
4 ماه پیش
سلام من از این قسمت یه سوال کلی دارم توی کتابو که نگاه میکنم هیچ حرفی از این فرمول زده نشده (همین فرمول جریان مساوی باتری مولد منهای باتری غیرمولد تقسیم بر مجموع مقاومت ها) خواستم بپرسم چه موقع ازش استفاده میکنیم؟؟
غزل کیماسی
10 ماه پیش
سلام ، برای رشته تجربی کنکور ۴۰۵ مگه سوالات بیش از یک باتری هم داریم ؟
Yasin Aryani
9 ماه پیش
آره
(1)
مریم رمضان پور
1 سال پیش
درود من اختلاف پتانسیل را نمیفهمم میشه توضیح بدید چرا با جریان رابطه عکس داره میشه بگید مفهومش چیه ممنونم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام سوالتون از چه زمانیه؟
مریم رمضان پور
1 سال پیش
@نرگس مهدوی کلا پرسیدم چون مفهمومشو نمیدونم اختلاف پتانسیل مال فصله اوله ولی من هنوز نفهمیدم چرا با جریان رابطه عکس داره
نفیسه علوی راد
1 سال پیش
برای پیدا کردن جهت جریان فقط مقدار اپسیلون باتری ها رو مقایسه میکنیم و کاری به مقاومت درونیشون نداریم؟ مثلا اگه مقدار یک باتری از باتری دیگه بیشتر باشه ولی مقاومتش هم از باتری دیگه بیشتر باشه ما فقط به مقدار نگاه میکنیم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله نیروی محرکه تاثیر گذاره
(1)
ابراهیم دهقانی
1 سال پیش
سلام مگه برای رشته تجربی فقط تک باتری نیست?
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله سوالات تک باتری رو کار کنین
(1)
ابراهیم دهقانی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ممنون
مریم قربانی
1 سال پیش
جمله ی ولت سنج ها ایده ال هستن یعنی چی؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
یعنس ولت سنجی که مقاومتش اونقدر زیاده که جریانی ازش رد نمیشه
(1)
فاطمه دارایی
1 سال پیش
سلام چرا نمیتوان آمپر سنج را در مدار برداشت ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام منظورت رو نفهمیدم🤔
فاطمه دارایی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
میشه اثبات اینکه چرا اینجا کم و زیاد شدن پتانسیل به اندازه ی اپسیلون هست رو توضیح بدید؟ چرا منهای Ir نمیشه.
سلام وقت بخیر. آیا واقعا مسائلی که در اون ها مدار بیش از یک باتری داشته باشه برای تجربی ها مطرح نمیشه؟ پس چرا استاد اینجا آوردن؟
(1)
شرلوک هلمز
1 سال پیش
سلام تو کتاب فیزیک تجربی، کتاب های کمک آموزشی تجربی و آزمون های آزمایشی ویژه رشته تجربی مطرح نشده پس فکر نکنم لزومی به مطالعه اضافی باشه مگر اینکه بخواین در کنکور ریاضی هم شرکت کنین.
شرلوک هلمز
1 سال پیش
سلام تو کتاب فیزیک تجربی، کتاب های کمک آموزشی تجربی و آزمون های آزمایشی ویژه رشته تجربی مطرح نشده پس فکر نکنم لزومی به مطالعه اضافی باشه مگر اینکه بخواین در کنکور ریاضی هم شرکت کنین.
فاطمه میرزایی
2 سال پیش
پروانه ..
3 ماه پیش
درست میگی ولی اینجا ما داریم یه بخشی از مدار رو میبینیم نه کل مدار .شاید باتری های دیگه ای هم تو این مدار باشن.پس فکر میکنم تو این مورد نمیشه تشخیص داد کدوم مولده کدوم غیرمولد