= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
3 ماه پیش
اینجا چون کتاب ما ۱۴۰۶تغییر کرده گزینه دو رو میشه گفت طبق اپدیت جزوه که بینابینی هاهم با اثر LH علاوه بر تولید تمایز هم اثر داره؟
فرشته پرتوی
1 سال پیش
سلام از اونجایی که تستوسترون باعث زاوه زایی میشه نمی توان گفت که در تمایز اسپرم ها نقش دارد
درمورد گزینه 3 یه سوال دارم...مگه افزایش LH و FSH در ابتدای یک چرخه نیست؟ چرا الان اینجا استاد دارن میگن در پایان هفته چهارم یک چرخه...
خدیجه تقوی
2 سال پیش
سلام عزیزم...منظور آخرین قسمت چرخه هستش که غلظت استروژن و پروژسترون به دلیل تحلیل و تخریب جسم زرد و تبدیل به جسم سفید کم میشه وبرای شروع چرخه بعدیLHوFSHزیادمیشن...اخر چرخه قبلی ابتدای چرخه بعدی
@خدیجه تقوی سلام رفیق بله اینو متوجهم کاملا...ولی انتهای یک چرخه مفهومش در زیست خیلی فرق داره با ابتدای چرخه بعدی مثلا همیشه دیدم تو تستا تاکید داشتن که شما به بنداره ی انتهای مری حق نداری بگی بنداره ابتدای معده : ))
خدیجه تقوی
2 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام باعث اسپرم زایی میشه اما کتاب تاثیری برای تمایز براشون در نظر نگرفته