= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا کوهی
3 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر هردو پرتو همیشه باید یک طرف امتداد پرتو فرودی باشد؟ مشکل گزینه چهار
Amir Hossein J
3 ماه پیش
خود تست سخت نیست چون وقتی سوالو میخونی میدونی باید چیکار کنی یعنی راه حلش از قبل میاد به ذهنت اما همچین سوالی اصلا جاش تو کنکور نیست و به هیچ وجه نباید سراغش رفت چون خیلی وقت گیره😑😐
سارینا گودرزی
3 ماه پیش
مگه هر پرتویی که ییشتر بشکنه به خط عمود نزدیک ترنمیشه؟ پس چرا ابی باید بالاترباشه قرمز پایین تر و نزدیک تر به خط عمود
Amir Hossein J
3 ماه پیش
آبی پایین تره دیگه! یک بار دیگه سوالو نگاه کنید لطفا
ادا بافقی
4 ماه پیش
سلام ببخشید چجوری روبه روش هم شد 37 درجه؟
آنیتا فرهمند
4 ماه پیش
بخاطر اینکه اگه دقت کنی دوتا خط چین موازی هستن و هر جا به این شکل بود این دوتا زاویه باهم برابر میشن
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام کدوم قسمت ؟ روی اسکرین مشخص کنید یا تایم مشخص کنید ریپلای نباشه 🌷
عرفان صالح
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید اینجا خود سوال نوشته سینوس ۳۷ میشه ۰.۸ ولی استاد نوشتن ۰.۶ آیا متمم زاویه را محاسبه کردن؟
آنیتا فرهمند
4 ماه پیش
سلام توی سوال کسینوس ۳۷ رو دادن ۰.۸ و سینوسش ۰.۶ میشه
محمد اسکندرلو
3 ماه پیش
سلام طراح میخواسته با ایتفاده از کسینوس ۳۷ درجه سینوس رو به دست میاری میخواسته کمی بپیچونه که استاد حفظ بود و نگفت
ساجده اسلامی
1 سال پیش
چرا قرمز باید بالاتر باشه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام به نوع پرتو توجه کن قرمز پرتو کم انرژی تر هست که طول موج بیشتری داره پس ضریب شکستش کمتره
مهدی مومنی
1 سال پیش
بدرک طراح باید فسفر بسوزونه تست اینجوری طرح کنه من با لبخند ازش رد میشم نمیزنمش ببینم طراح میسوزه یا من !
نرگس مهدوی
1 سال پیش
😂😂👊
Zahra Zare
1 سال پیش
حق میگیییییی😂😂😂
انسیه اسدی
1 سال پیش
گزینه ی چهار رو نمیفهمم میشه در مورد پرتو ها و فاصلشون با امتداد کامل توضیح بدید؟
انسیه اسدی
1 سال پیش
همینجا نمیشه از تانژانت 37 درجه استفاده کرد ینی؟چون اونجوری ACبدست میاد 6.75cm .اینجوری غلطه؟
انسیه اسدی
1 سال پیش
زاویه ی شکست که 30 در جه نیست زاویه ی شکست میشه 60 درجه زاویه ی تابشم میشه 45 درجه اصلا نمیفهمم استاد چی میگن برخلاف توضیحاتشون توی درسنامه دارن حل میکنن.توضیح بدید
فاطمه حسن زاده
1 سال پیش
کلا تو این تیپ سوالات که یادت باشه که زاویه بین جبهه ی موج با خط مرزی دو محیط زاویه ی تابش یا شکست رو تشکیل میده.
مبینا عباسی
1 سال پیش
روی سوال جبهه نوشته برای جبهه میتونیم زاویه بین تابش با مرز بین دو محیط رو در نظر بگیریم
آموزش ویدیویی تست ها برنامه مطالعاتی دوازدهم دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
مهری جهانی
3 ماه پیش
خب داره توضیح میده /و البته که کاش رمزی داشت برای همه از این روش میرفتیم