تست4

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مرحله 73

زندگی گروهی، تست ها
زندگی گروهی، تست ها

`01:18

مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)
مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)

`00:57

سؤالات مرتبط به شمارش
سؤالات مرتبط به شمارش

`00:54

1 تمرین

تست ها (بخش دوم)
تست ها (بخش دوم)

`00:53

سوالات دیگران

سلام وقت به خیر زنبور های یابنده غذاو زنبورهایی که اطلاعات منبع رو دریافت کردند از زنبور یابنده غذا هردو از ویژگی چشمشون استفاده میکنند؟

صبا صفایی | آکادمی امروز

صبا صفایی

5 روز پیش

سلام زنبوری که یابندس از ویژگی چشماش استفاده میکنه و بعد به زنبور های دیگ اطلاع میده و زنبور های دیگ اول با اطلاعالی که در یافت کردن محل حدودی رو دریافت میکنند و بعد با استفاده از چشمشون.

نوا فخیمی | آکادمی امروز

نوا فخیمی

3 سال پیش

سلام زنبورها فقط گل هایی که علائم فرابنفش دارن رو گرده افشانی میکنند؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

سلام. یکی از علائمش اینه. میتونه بو هم باشه.

سلام وقتتون بخیر دررباره مورد ج من خونم تو یکی از ازمون ها که زنبو ها گیرنده مخصوصی برای پرتو فرابنفش ندارند و باغ همون گیرنده نوری میتونن پرتو فرابنفش رو ببیند ولی مثلا مار های زنگی گیرنده مخصوص پرتو فرو سرخ دارند استاد چرا درست گرفتن؟

سلام وقتت بخیر باشه مورد ج هم گفته با استفاده از گیرنده های نوری می‌تونه پرتوهای فرابنفش رو ببینه مثلا انسان با گیرنده های نوریش می‌تونه مرئی رو ببینه این قسمت کتاب هم توضیح داره ک زنبور می‌تونه با استفاده از گیرنده هاش پرتوهای فرابنفش را نیز دریافت کند

(1)


سلام وقتت بخیر باشه مورد ج هم گفته با استفاده از گیرنده های نوری می‌تونه پرتوهای فرابنفش رو ببینه مثلا انسان با گیرنده های نوریش می‌تونه مرئی رو ببینه این قسمت کتاب هم توضیح داره ک زنبور می‌تونه با استفاده از گیرنده هاش پرتوهای فرابنفش را نیز دریافت کند

(1)