یادبگیریم3: مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن
5/5
(2 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نازنین رصاف
1 ماه پیش
گستره طول موج رو بعد از اینکه اختلاف لاندای ماکس و مینیمم رو حساب کردیم چه جوری به صورت بازه بنویسم
فاطمه خدادادی
1 ماه پیش
سلام دوستان اینو باید از گجا بفهمیم که باید از 4 به 3 بریم استاد چه جوری نوشتن
هاجر دهخدایی
1 ماه پیش
سلام دقیقه ۱۵:۳۸ چرا استاد نمیگن چرا دارن این کارو میکنن من اصلا متوجه نشدم چطوری سوال رو باید حل کنیم !!
سام اله وردی
1 ماه پیش
خودمون که حساب کردیم کوتاه ترین طول موج شد ۱۰۰ ولی توی جدول کتاب درسی کوتاه ترین طول موج لیمان ۹۱ نانومتر معرفی شده چرا؟
نازنین رصاف
1 ماه پیش
حدودیه
زهرا کوهی
2 ماه پیش
در دقیقه ۵ هم توی سوال کلمه گسیل اومده پس چرا ااونجا استاد این نکته راجب کلمه گسیل رو نرفتن که گفته بودن اگر طول موج حداکثربخواد و کلمه گسیل اومده باشه باید یکی کمتر بگیم
نازنین رصاف
1 ماه پیش
به کلمه اتم برانگیخته توجه کن
سارا قائد امینی
3 ماه پیش
ببخشید اون فرمولی که استاد در دقیقه ۲۲ و ۱۴ ثانیه گفتن میشه برا نهایی به کار برد؟؟؟
مهری جهانی
3 ماه پیش
فکر نکنم
Taha Rashidi
3 ماه پیش
استاد در این دقیقه یک نکته راجع به گسیل گفت(14:15) اما در مثال دوم قسمت ب این کار رو انجام نداد(6:28) ممنون میشم توضیح بدین
Taha Rashidi
3 ماه پیش
4 از کجا اومد؟؟ یعنی چی اولین طول موج؟؟
Taha Rashidi
3 ماه پیش
منظورش اولین مقدار n هست؟؟ (جدول ص365 جزوه)
صبا نوروزپور
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر چون درباره رشته پاشن پرسیده پس مقدار 'n با توجه به جدول کتاب 3 هستش حالا چون از تراز بالا به تراز پایین میایم و مقصد 3 هست پس n =4 خواهد بود این 4 از اینجا اومده که میشه همون n'+1
(1)
فاطمه آقابراری
1 سال پیش
اینجا هم توی سوال کلمه گسیل اومده پس چرا اینجا استاد اون نکته راجب کلمه گسیل رو نرفتن که گفته بودن اگر طول موج حداکثربخواد و کلمه گسیل اومده باشه باید یکی کمتر بگیم
فاطمه آقابراری
1 سال پیش
توی دقیقه 13 نکته گسیلو استاد گفتن چرا توی دقیقه 5 از اون استفاده نکردن
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر عذرخواهی میکنیم بابت تاخیر در پاسخگویی🌷 لطفا اگر هنوز سوالی از این مبحث یا هر مبحث دیگه ای براتون هست که پاسخش رو پیدا نکردید، مجدد کامنت بذارید یا اسکرین شاتش رو کامنت کنید تا کارشناسان پاسخ بدهند 🌷 ترجیحا ریپلای نباشه 🌷
فاطمه آقابراری
1 سال پیش
Er رو باید بر اساس لایه ای که توشه بگیم یعنی مثلا مقصد nبرابر یکه باید بگیم 13.6-؟ پس چرا اینجا استاد تو قسمت ب فرمول اولی که گفتن سخته تو اونجا نوشتن 13.6 لایمون که دوعه تو فرمول پایین بخوایم بنویسیم باید چند بزاریم Er رو ؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر عذرخواهی میکنیم بابت تاخیر در پاسخگویی🌷 لطفا اگر هنوز سوالی از این مبحث یا هر مبحث دیگه ای براتون هست که پاسخش رو پیدا نکردید، مجدد کامنت بذارید یا اسکرین شاتش رو کامنت کنید تا کارشناسان پاسخ بدهند 🌷 ترجیحا ریپلای نباشه 🌷
فاطمه آقابراری
1 سال پیش
سلام چرا استاد یه بار گفتن از 4 به 2 یه بار گفتن از 3به 2 اگرم میخواستن بگن خب باید بگیم مقصدش 2عه از 4 به دو دیگه چرا 3به 2 ؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷