= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
حسام رضایی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید بنده متوجه این سوال کلا نشدم چطوری وقتی هم همسایگی راست و هم همسایگی چپ داره به صفر میل میکنه ما یک مثبت یا یک منفی بدست میاریم😐 همسایگی چپ و راست برابره پس جواب صفر خالی در میاد که ابهام ایجاد میکنه بعد هم ارزی بزنیم به یک توی براکت میرسیم که قاعدتا نباید مثبت یا منفی بالا سرش باشه. نمیدونم من این سوال رو درک نکردم میشع با روشی بهتر و اصولی تر بگید یا همین روشو یه بار دیگ کاملتر توضیع بدید. ممنون میشم🖤🖤
بیتا مسلمی
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی سلام پس اگه ب سمت صفره منفی میل میکرد برعکس میشد و سینوس بالاتر و بزرگتر از ایکس و ایکس بالاتر و کوچیک تر از تانژانت میشد؟ اینجوری Sin>x>tan
بیتا مسلمی
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی من کلا چون این نموداری که توی درسنامه بودش ص۱۵۸ و نمیفهمیدم بخاطر همون خودم اومدم بزرگشو کشیدم و بازه هارو مشخص کردم که بفهمم چرا مثلا تانژانت بالاتر از ایکسه و سینوس زیر خط ایکسه میشه ببینید نمودارم و نتیجه هام درسته یا نه؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@بیتا مسلمی سلام و درود پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی بله شکل اصلیش رو هم میذارم
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@بیتا مسلمی بله درست کشیدید 😁
بیتا مسلمی
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی مرسی🙂💛
آرمان نسیم سبحان
4 سال پیش
سلام میخواستم بگم که در قسمت یاد بگیریم سوال اول که دقیقه 28 و 30 ثانیه هست حد نباید به یک میل کنه تا سوال درست باشه ؟ چون در این صورت هست که باید هوپیتال بزنیم چون صورت ومخرج صفر میشه . ولی اگه به صفر میل کنه که کسر ما صفر بر روی صفر نمیشه
سجاد اسماعیلی
4 سال پیش
سلام آرمان جان وقت بخیر بله کاملا درست میگی باید به ۱ میل کنه اون قسمت هم اسمش هست چی یاد گرفتی 😅
پرنیا دهقانی
2 هفته پیش
سلام وقتتون بخیر مشتق برای دوازدهمه یعنی کلا این مبحث برای یازدهم نیست؟
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 هوپیتال رو برای کنکور و تست بلد باشید
رونیا ازادی
3 هفته پیش
سلام مگه مشتق اینا برای یازدهم هست حتما باید بلد باشیم؟
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
سلام مشتق مال دوازدهمه برای یازدهم لزومی ندارد بلد باشید
فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اینکه روش تشریحیه لطفا از روش استاد بگید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@فاطمه مهدیه منظورت از روش استاد دقیقا کدوم روشه؟
ایدا درخشان
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر یه سوال تو همه سوالاتی که تا الان حل کردیم خط کسری بود پس یعنی میتونیم مشتتق تقسیم بگیریم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم لطفاً مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آمنه قدیم پور
2 ماه پیش
در امتحانات نهایی مینونیم از روش هوپیتال کمک بگیریم یا نه
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
خیر
BTMN
2 ماه پیش
اگه فرمول طلایی استاد یادتون نبود میشه یک باز کرد که میشه sin²x + cos²x Cos2x باز کنیم میشه cos²x - sin²x سینوس ها باهم ساده میشن همون 2cos²x زیر رادیکال میمونه .
آموزش ویدیویی رفع ابهام از حالت مبهم 0/0 ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام حسام جان وقتت بخیر پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی بنظر میرسه در این سوال اشتباه تایپی داریم و باید حد ها به صفر مثبت میل کنند حرف شما کاملا درسته