مبحث 2 : رفع ابهام از حالت مبهم 0/0

4.9/5
(362 رای)
سوالات دیگران
حسام رضایی | آکادمی امروز

حسام رضایی

3 سال پیش

سلام وقت بخیر ببخشید بنده متوجه این سوال کلا نشدم چطوری وقتی هم همسایگی راست و هم همسایگی چپ داره به صفر میل میکنه ما یک مثبت یا یک منفی بدست میاریم😐 همسایگی چپ و راست برابره پس جواب صفر خالی در میاد که ابهام ایجاد میکنه بعد هم ارزی بزنیم به یک توی براکت میرسیم که قاعدتا نباید مثبت یا منفی بالا سرش باشه. نمیدونم من این سوال رو درک نکردم میشع با روشی بهتر و اصولی تر بگید یا همین روشو یه بار دیگ کاملتر توضیع بدید. ممنون میشم🖤🖤

سلام حسام جان وقتت بخیر پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی بنظر میرسه در این سوال اشتباه تایپی داریم و باید حد ها به صفر مثبت میل کنند حرف شما کاملا درسته

بیتا  مسلمی  | آکادمی امروز

بیتا مسلمی

3 سال پیش

@سجاد اسماعیلی سلام پس اگه ب سمت صفره منفی میل میکرد برعکس میشد و سینوس بالاتر و بزرگتر از ایکس و ایکس بالاتر و کوچیک تر از تانژانت میشد؟ اینجوری Sin>x>tan

بیتا  مسلمی  | آکادمی امروز

بیتا مسلمی

3 سال پیش

@سجاد اسماعیلی من کلا چون این نموداری که توی درسنامه بودش ص۱۵۸ و نمی‌فهمیدم بخاطر همون خودم اومدم بزرگشو کشیدم و بازه هارو مشخص کردم که بفهمم چرا مثلا تانژانت بالاتر از ایکسه و سینوس زیر خط ایکسه میشه ببینید نمودارم و نتیجه هام درسته یا نه؟

@بیتا مسلمی سلام و درود پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی بله شکل اصلیش رو هم میذارم

@بیتا مسلمی بله درست کشیدید 😁

بیتا  مسلمی  | آکادمی امروز

بیتا مسلمی

3 سال پیش

@سجاد اسماعیلی مرسی🙂💛

سلام میخواستم بگم که در قسمت یاد بگیریم سوال اول که دقیقه 28 و 30 ثانیه هست حد نباید به یک میل کنه تا سوال درست باشه ؟ چون در این صورت هست که باید هوپیتال بزنیم چون صورت ومخرج صفر میشه . ولی اگه به صفر میل کنه که کسر ما صفر بر روی صفر نمیشه

سلام آرمان جان وقت بخیر بله کاملا درست میگی باید به ۱ میل کنه اون قسمت هم اسمش هست چی یاد گرفتی 😅

سلام وقتتون بخیر مشتق برای دوازدهمه یعنی کلا این مبحث برای یازدهم نیست؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 هوپیتال رو برای کنکور و تست بلد باشید

رونیا ازادی | آکادمی امروز

رونیا ازادی

3 هفته پیش

سلام‌ مگه مشتق اینا برای یازدهم هست حتما باید بلد باشیم؟

سلام مشتق مال دوازدهمه برای یازدهم لزومی ندارد بلد باشید

عالی

لطفا جواب بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ببخشید لطفا این سوالو توضیح بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی اینکه روش تشریحیه لطفا از روش استاد بگید

@فاطمه مهدیه منظورت از روش استاد دقیقا کدوم روشه؟

ب

لطفا جواب بدید

سلام وقتتون بخیر ببخشید از کجا معلوم که در پایین محورها هم ترتبشون همینه

سلام وقتتون بخیر یه سوال تو همه سوالاتی که تا الان حل کردیم خط کسری بود پس یعنی میتونیم مشتتق تقسیم بگیریم؟

سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم لطفاً مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

در امتحانات نهایی مینونیم از روش هوپیتال کمک بگیریم یا نه

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

2 ماه پیش

ولی من با Hop رفتم جوابم 3 شد:|

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

2 ماه پیش

اگه فرمول طلایی استاد یادتون نبود میشه یک باز کرد که میشه sin²x + cos²x Cos2x باز کنیم میشه cos²x - sin²x سینوس ها باهم ساده میشن همون 2cos²x زیر رادیکال میمونه .

سلام میشه توضیح بدید

آموزش ویدیویی رفع ابهام از حالت مبهم 0/0 ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز