= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اینکه روش تشریحیه لطفا از روش استاد بگید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@فاطمه مهدیه منظورت از روش استاد دقیقا کدوم روشه؟
ایدا درخشان
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر یه سوال تو همه سوالاتی که تا الان حل کردیم خط کسری بود پس یعنی میتونیم مشتتق تقسیم بگیریم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم لطفاً مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
Amir Taha ....
2 ماه پیش
سلام خوبین میگم چرا تو این تست برای اینک بفهمیم صفر صفرم هست میام اول لیمیت اف ایکس رو به دست میام و بعد اعمال جبری رو انجام میدیم ولی تو تست ها قبلی میومدیم اول چایگذاری میکردی عددی ک ایکس به سمت ان میل میکرد و میفهمییدیم صفر صفرمه اگ بیاییم جایگذاری کنیم عدد رو خوب اول میشه اف دو ک 4 هست بعد به توان سه ک میشهع -64بعلاوه 27 ک اصلا صفر نمیشه یا پایین هم همنیجور صفر نمیشه اخه چرا تو تست پایینی جایگذاری کردیم ولی این تست اینجوری و اگ بخواهی تست پایینی هم لیمیت بزنیم همین جوری ک اینجا حل کردیم نیمشه اصلا گیج شدم چرا تو تست ها قبلی اون کار رو کردیم این جا یه کار دیگ
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
عکس پاسخنامه و سوال با هم بفرستید ریپلای نباشه 🌷
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
سلام تست 18 رو میزارید ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بفرمایید https://emrooz.ir/cbgstbc-56462
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
درسته هوپیتال زدید
ساناز کتی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون بابت پاسخگوییتون
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@ساناز کتی 🌷
ساناز کتی
1 سال پیش
ببخشید سوال ۱۸ تو جزوه ما کجاست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این لینک ویدیوش هست https://emrooz.ir/cbgstbc-56462 اگر جزوه ناقصی داره،حتما به پشتیبانی سایت اطلاع بدید 🌷
علی رضا قادری
1 سال پیش
میشه این سوال رو به صورت ساده کردن انجام دهید
BTMN
3 ماه پیش
توی صورت از رادیکالایکسبهفرجه۳ فاکتور میگیریم توی مخرج هم زیر رادیکال تجزیه میکنیم به شکل ضرب دو عبارت از هم جدا میکنیم
سهیل مقتدر
1 ماه پیش
@BTMN ساده کردن رو اشتباه کردی چون بینشون به اضافه هستش نمیشه ساده کرد
فاطمه خان محمدی
1 سال پیش
در سوال 16 اگه در مخرج توان 2 نداشتیم اون موقع هم باید عبارت هایی که غ=عامل صفرشونده دارند رو جدا جدا به صورت کسری بنویسی/؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اگر توی مخرج عامل صفر شونده داشته باشیم باید اون عامل صفر شونده رو یجوری ساده کنی تا بتونی حد بگیری
آموزش ویدیویی تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷