مبینا موروزی
3 هفته پیش
ممنون از استاد آریا بام رفیع یک بار نظر نوشتم ولی ارسال نشد ایشون بهترین معلم زندگی من بوده نه در تدریس در انسانیت بیشتر از آنچه لازم بود از این سه پایه ی تحصیلی به من یاد دادن معلم زندگیم بودن فبلم های ایشون رو بارها و بارها دیدم و از تدریسشون هیچ وقت خسته نمیشم کاش تمام معلم ها مثل ایشون عاشق کار و حرفه شون بودن تا ما هم اینقدر سختمون نشه برای درس خوندن و نسل ما فراری از مدرسه نبودن من وقتی با این اکادمی آشنا شدم بعد از امتحانات نوبت اول یازدهم بود به شدت نمره های بدی داشتم خسته بودم از اینکه هر چی تلاش میکنم به جایی نمیرسم خیلی شکست خورده بودم تحقیر شده بودم . وقتی وارد اکادمی شدم با استاد اشنا شدم آنقدر زیبا تدریس کردن که تازه فهمیدم درس خواندن یعنی چی وقتی اطلاعاتی خارج از درس میدادن من لذت میبردم شده که در یک روز یک فصل رو کامل خوندم بدون استراحت و خسته نشدم چون ایشون به شدت پر انرژی و خوب هستن . امیدوارم بتونم روزی زخماتشون رو جبران کنم و به هدفم برسم و ازشون قدر دانی کنم من با ایشون از مرحله ی زیر صفر به جایی رسیدم که سر کلاس ایراد های معلم خودم رو میگرفتم و جاش تدریس میکردم و وقتی معلمم اشتباه به همکلاسیام درس میداد تازه فهمیدم چقدر فرق هست بین ادم با سواد و بی سواد خلاصه که تسلیم نشید بچه ها من از بدترین شرایط شروع کردم و از استاد ممنونم امیدوارم همه تون به هر هدفی که دارین و بخاطرش تا اینحا اومدین برسین 💞💞💞💞💞💞
مبینا موروزی
3 هفته پیش
چرا اخه استاد میذارین پروفایل با پاپیون خدا 😂😂😂😂 اگر خودش ببینه
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
😊
ZAHRA EZAZI
1 ماه پیش
آخی.... با مونارک شروع با مونارکم تموم شد(:🥺🥺🥺
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
😊
BTMN
1 ماه پیش
خیلی باحاله استاد گاهی اینجوری خارج از کتاب توصیحاتی میدن ، واقعا حس حال کلاس عوض میشه دمشون گرم واقعا
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷
نازنین زهرا فعله خواه
2 ماه پیش
منظورش اینه ک این پریدنا به هدف گرفتن موز نیست مثلا داره بازیگوشی میکنه
روژینا حسینی
3 ماه پیش
گزاره الف اگه میگفت "پیک های شیمیایی (قطعا) بر بروز رفتارها موثر میباشند" درست بود؟
سینا ندیمی
3 هفته پیش
بله چون پیک های شیمیایی شامل ناقل عصبی و هورمون ها میشوند و در فرآیند های بدن تأثیر دارن
مریم رفیعی
3 ماه پیش
سلام این دسته بندی و این موضوع توی فیلم های فصل۱ یازدهم نبود
بهاره سلطانی
1 ماه پیش
سلام گفتار آخر که راجب جانوران هست،مربوط به این موضوعه
کوثر حسومی
3 ماه پیش
دوستان یه سوال آین فصل با توجه به اینکه خیلی مطالب اش حفظه توصیه به دیدن فیلم ها میکنید یا نه ؟
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
3 ماه پیش
سلام امیدوارم حالت خوب باشه🩵 خب اول از هر چیز اگر از روی جزوه استاد میخواهید بخونید باید ویدیو ها رو ببینید تا بتونید جزوه رو پر کنید دوم اینکه ، ببین به نظرم ویدیو ببنید بهتره ، از اون ور نیاز نیست زیاد وقتی برای خوندن جزوه بذارید ، چون فصل یه جوریه که حالت داستان مانند داره و وقتی استاد تدریس میکنند بهتر مطالب در ذهنتون میشینه و بهتر میتونید تصویر سازی کنید مطالب رو ، اینجوری یادگیری تون بهتر میشه ، و خب استاد توی تدریس اون نکات و کلید واژه های مخصوص هر قسمت رو میگن که اینجوری شما بهتر میتونید مطالب رو از هم تفکیک کنید و بهتر یاد بگیرید چون شما پرسیده بودید گفتم ، این نظر من بود باز هر جور خودتون میدونید امیدوارم موفق باشی دوست من 👐🏻❤️
کوثر حسومی
3 ماه پیش
دوستی جواب دادن
کوثر حسومی
3 ماه پیش
@ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ ممنونم از توضیحاتتون
محمدرضا .
2 ماه پیش
@ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ عکس پروفایلت🤣🤣
فاطمه شهراپور
8 ماه پیش
سلام من یه لحظه فراموش کردم وارسی کردن چیه
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام یعنی بررسی کردن و کنترل کردن و بازبینی و ...
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر درباره خرچنگ های ساحلی که دراین درس میخوانیم جایی دیده بودم گردش باز براشون درنظر گرفته شد ولی تنفسشون مگه ابشش نبود ؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
بله آبششه
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم گردششون چطور میشه؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
وقت به خیر خسته نباشید نقش پذیری فقط در دوره خاصی از زندگی هست یا در دوره خاصی بیشترین تاثیر را دارد من دو جمله رو هم درکتاب تستم دیدم به خاطر دارم استاد فرموده بودند یکم از بازه حساس زندگی که درنظر داریم هم بگذره میشه پذیرفت
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنونم از توضیحتون چون درتست از واژه فقط استفاده کرده بود وصحیح گرفته بود فقط در دوره خاصی از زندگی تاثیر دارد را درست درنظر گرفته بود
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
باسلام وقت به خیر سوال ۴۲۲۱رو ممکن هست پاسخ بدید گزینه ۲روغلط گرفته ولی در تست دیگری عین همین جمله رو نوشته وتایید کرده درپاسخنامه هم نوشته بین پاداش وفشردن اهرم ارتباط برقرار کرد یعنی تنبیه داخل جمله گزینه ۲ دلیل اشتباه بودن هست ؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی دقیقا تست سختی بود ممنونم ازشما
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
خداقوت درباره پرنده ای که از خوردن مونارک اجتناب میکند ایا پس از مدتی از خوردن اجتناب میکند یا سریع این اتفاق میفتد با دفعه اول؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اره دیگه اول میبلعد، و بعد از مدتی(حالا اینکه مدت زیاده یا کم یا ... کتاب چیزی نگفته) دچار تهوع میشه و از دهان پسش میده بیرون
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر بنده تستی ازاین بخش حل میکردم وجمله یکی از تست ها درباره پرنده ای که مونارک رو نمیخورد این بودکه :(یادگیری مانع از بروز نوعی پاسخ طبیعی نسبت به محرک میشود) منظور از پاسخ طبیعی نسبت به محرک خوردن پروانه هست که دیگر اجتناب میکند؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام لطفاً عکس خود تست رو بفرستید ببینم کامل چی گفته
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
عکس سوال رو دیدم لطفاً عکس پاسخنامش رو هم بفرستید ببینم چی گفته
آموزش ویدیویی اساس رفتار زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
خوشحالیم که راضی بودید 🌷