کوثر حسومی
3 ماه پیش
دوستان یه سوال آین فصل با توجه به اینکه خیلی مطالب اش حفظه توصیه به دیدن فیلم ها میکنید یا نه ؟
کوثر حسومی
3 ماه پیش
دوستی جواب دادن
کوثر حسومی
3 ماه پیش
@ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ ممنونم از توضیحاتتون
محمدرضا .
2 ماه پیش
@ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ عکس پروفایلت🤣🤣
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر درباره خرچنگ های ساحلی که دراین درس میخوانیم جایی دیده بودم گردش باز براشون درنظر گرفته شد ولی تنفسشون مگه ابشش نبود ؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
بله آبششه
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم گردششون چطور میشه؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
وقت به خیر خسته نباشید نقش پذیری فقط در دوره خاصی از زندگی هست یا در دوره خاصی بیشترین تاثیر را دارد من دو جمله رو هم درکتاب تستم دیدم به خاطر دارم استاد فرموده بودند یکم از بازه حساس زندگی که درنظر داریم هم بگذره میشه پذیرفت
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنونم از توضیحتون چون درتست از واژه فقط استفاده کرده بود وصحیح گرفته بود فقط در دوره خاصی از زندگی تاثیر دارد را درست درنظر گرفته بود
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
باسلام وقت به خیر سوال ۴۲۲۱رو ممکن هست پاسخ بدید گزینه ۲روغلط گرفته ولی در تست دیگری عین همین جمله رو نوشته وتایید کرده درپاسخنامه هم نوشته بین پاداش وفشردن اهرم ارتباط برقرار کرد یعنی تنبیه داخل جمله گزینه ۲ دلیل اشتباه بودن هست ؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی دقیقا تست سختی بود ممنونم ازشما
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
خداقوت درباره پرنده ای که از خوردن مونارک اجتناب میکند ایا پس از مدتی از خوردن اجتناب میکند یا سریع این اتفاق میفتد با دفعه اول؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اره دیگه اول میبلعد، و بعد از مدتی(حالا اینکه مدت زیاده یا کم یا ... کتاب چیزی نگفته) دچار تهوع میشه و از دهان پسش میده بیرون
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر بنده تستی ازاین بخش حل میکردم وجمله یکی از تست ها درباره پرنده ای که مونارک رو نمیخورد این بودکه :(یادگیری مانع از بروز نوعی پاسخ طبیعی نسبت به محرک میشود) منظور از پاسخ طبیعی نسبت به محرک خوردن پروانه هست که دیگر اجتناب میکند؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام لطفاً عکس خود تست رو بفرستید ببینم کامل چی گفته
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
عکس سوال رو دیدم لطفاً عکس پاسخنامش رو هم بفرستید ببینم چی گفته
پارسا رحیمی
1 سال پیش
استاد تو یاد بگیریم قبلی گفتن برخی رفتارها در جزئیات متفاوت و در کلیات مثل هم هستن اینجا میگن هم در کلیات و هم در جزئیات یکسان هستن
فاطمه کرامتی
1 سال پیش
نشنوار یعنی چی:)😅
فاطمه کرامتی
1 سال پیش
نشخوار
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
وقتی غذای نیمه جویده رو برمی گردونه به دهان تا کامل بجوه، این میشه نشخوار کردن
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
وقایع پیش از رفتار مادری رو بگیم رفتار های پیش از رفتار مادری بهتر نیست؟ چون اونا هم خودشون هرکدوم یه رفتار جدان
مبینا فانی حنیفه
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر انواع محرک های رفتار رو استاد فرمودن خارجی و داخلی ولی خب یکم بالاتر گفتیم محرک میتواند حقیقی یا غیر حقیقی باشد. الان با این اوصاف انواع محرک هارو کدومشو لحاظ کنیم؟
پوریا خیره کش
1 سال پیش
الان مثلا یه فردی قهرمان ورزشیه احتمالش بیشتره نسبت به افراد دیگه ، بچه هاشم تو اون رشته ورزشی موفق بشن؟ بخاطر ژنه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خیلی پیچیده هست یعنی ترکیبی از عوامل ژنتیکی و محیطی توش نقش دارند و بسته به شرایط،نقش هر کدومشون تعیین میشه
ریحانه خسروی
1 سال پیش
جوجه ای که تازه از تخم بیرون آمده رفتار درخواست غذا را به طور کاملا غریزی انجام می دهد؟ این جمله درسته؟یعنی چون تازه متولد شده تحت تاثیر محیط نبوده پس اولش کاملا غریزیه؟ یا اولش هم غریزی میشه هم محیطی؟
محمدصفا مارامایی
2 سال پیش
سلام خسته نباشید « رفتار نوک زدن جوجه کاکایی به منقار والد یک رفتار غریزی که به طور کامل هنگام تولد در جانور ایجاد شده است» این عبارت رو غلط گرفته بود ممنون میشم علت اشتباه بودنش رو بگید🙏
K .Sh
2 سال پیش
غلطه چون برهم کنشی از ژن ها و اثر محیط هست
فاطمه کرامتی
1 سال پیش
بطور کامل هنگام تولد اشتباهه بعد دوروز میتونه بطور کامل نوک بزنه
آموزش ویدیویی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
3 ماه پیش
سلام امیدوارم حالت خوب باشه🩵 خب اول از هر چیز اگر از روی جزوه استاد میخواهید بخونید باید ویدیو ها رو ببینید تا بتونید جزوه رو پر کنید دوم اینکه ، ببین به نظرم ویدیو ببنید بهتره ، از اون ور نیاز نیست زیاد وقتی برای خوندن جزوه بذارید ، چون فصل یه جوریه که حالت داستان مانند داره و وقتی استاد تدریس میکنند بهتر مطالب در ذهنتون میشینه و بهتر میتونید تصویر سازی کنید مطالب رو ، اینجوری یادگیری تون بهتر میشه ، و خب استاد توی تدریس اون نکات و کلید واژه های مخصوص هر قسمت رو میگن که اینجوری شما بهتر میتونید مطالب رو از هم تفکیک کنید و بهتر یاد بگیرید چون شما پرسیده بودید گفتم ، این نظر من بود باز هر جور خودتون میدونید امیدوارم موفق باشی دوست من 👐🏻❤️