= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
شهرزاد شالوزاده
1 سال پیش
سلام استاد اینجا میگن فاصله بین شعاع مدار ها کمتر میشه ولی داخل جزوه نوشتن فاصله دو مدار بیشتر میشه ؟؟؟؟
محدثه ملوندی
1 سال پیش
ببخشید قسمت ب این سوال رو نفهمیدم یعنی چی؟
سارا هنرور
1 سال پیش
سلام رفیق امیدوارم حالت خوب باشه من اینطوری حل کردم از کتاب کمک اموزشی دیگه هم نگاه کردم همین طوری نوشته بود
محدثه ملوندی
1 سال پیش
بببخشید من این قسمت که نوشته اولین طول موج رو نمیفهمم تو توضیحاتم متوجه نشدم ممنون میشم توضیح بدین
محدثه ملوندی
1 سال پیش
سلام ببخشید مگه استاد نگفتن برای رخ دادن پدیده فوتو الکتریک باید دو شرط لازم رو داشته باشه؟ پس چرا گفتن وقتی بسامد نور تابیده شده با بسامد استانه برابر میشه با اینکه فقط یک شرط رو داره بازم پدیده فوتوالکترونیک رخ میده؟
ااصیه /
1 سال پیش
ببخشید استاد داره میگه فاصله مدارها کمترو کمتر میشه ولی اخر این تصویر گفته شده بیشتر میشه. ما کدوم رو در نظر بگیریم؟
. .
1 سال پیش
ببین ما تو شیمی دهمم خوندیم که هرچی از هسته دورتر میشیم انرژی لایه ها بیشتر و درکنارش اختلاف انرژی بین لایه ها و فاصله بینشون کمتر میشه پس به حرف استاد گوش کن😉
ااصیه /
1 سال پیش
سلام ببخشید فقط میخام مظمین شم این قسمت درسته؟ یعنی وقتی برابر باشند بسامد ها فتوالکتریک رخ میده؟
. .
1 سال پیش
آره
H ..
1 سال پیش
چرا موقع اثبات سوال که از Er فاکتور گرفت از منفیشم فاکتور نگرفت من فاکتور میگیرم بینش جمع میشه :/
مهلا اسدی
1 سال پیش
سلام بنظرتون اختلاف انرژی بین فوتون ها در قسمتی که الکترون این انرژی دریافت میکنه برا اینکه یه لایه بالاتر بره یا این انرژی و گسیل میکنه که یه لایه پایین تر بیاد این اختلاف انرژیه این فوتونه ممکن منفی باشه؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام متوجه منظور سوالتون نشدم که میگید اختلاف انرژی فوتون منفی باشه ... لطفا بیشتر منظورتون رو بهم توضیح بدید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه داداشی
1 سال پیش
اونجایی که استاد میگه چون گفته اولین طول موج پس مبدا رو میگیریم 4 متوجه نشدم. میشه توضیح بدید چرا؟
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
2 سال پیش
جدا چرا استاد این فصل و انقد خلاصه میگن؟ الان چطور اثبات شد که این همون ۴ به ۲ هست؟😐
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
ببین،ما اومدیم این دو حالت رو با هم جمع کردیم و یه عبارتی بدست اومد حالا شما بیا جداگانه،برای ۴ به ۲ اعداد رو توی فرمول جایگذاری کن ببین به چه عددی میرسی، دقیقا همون چیزی میشه که ما بدست آوردیم از جمع اون دوتا
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
در واقع یبار رابطه بور رو برای چهار به دو بنویسی میبینی که به همین میرسیم
آموزش ویدیویی قسمت اول تا سوم فیزیک - امتحان نهایی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام درستش اینه که تو لایه های بالا، فاصله بین مدارها کمتر میشه