زهرا عبدلی
2 سال پیش
سلام تو این سوال من نفهمدیم اون رابطه دلتا vبر دلتا t مساوی با مساحت × دلتا h بر دلتا t از کجا اومد یعنی اون رابطه v=A×h مساوی هستش با این رابطه ای که بالا گفتم ؟
ساغر شاکری
3 سال پیش
سلام من وتقعا متوجه نمیشم چرا اخر فیلم یهو گفت یک دوم یعنی اصلا از کجا اومد جواب سوالات بقیه رو هم درین باره دیدم و باز نفهمیدم
Mahya Baghban
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب وای دمت گرم منم همینو سوال داشتم با توضیحت کامل فهمیدم🥲
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
@Mahya Baghban خواهش میکنم عزیزم🧡
fatemeh gorji
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب خوب این طوری خیلی پیچیده میشه
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
@fatemeh gorji نه عزیزم مطلب پیچیده ای نیست یکم که ازش استفاده کنی برات چیز ساده ای میشه. و خیلی جاها در محاسبات به کارت میاد🧡
آتوسا عسکری
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام عزیزم میشه بگید چرا استاد ۲ و ۳ رو درهم ضرب نکرد؟؟؟؟ خو این که + نبود اینا ضربه چرا توان ۲ با ۳ شد ۵ . باید میشد ۶
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
@آتوسا عسکری سلام عزیزم:) در اعداد تواندار این نکته هست که اگر دو تا عدد تواندار با پایه های برابر در هم ضرب بشن، یکی از پایه هارو مینویسیم و توان هارو با هم جمع میکنیم.
عباس مطریان پور
3 سال پیش
سلام رفیق یک دوم یعنی 0/5 اینو میشه نوشت 5ضربدر 10به توان منفی 1 بعد با 10 به توان منفی 5 جمعش میکنی میشه 5ضربدر ده به توان منفی6
مطهره غلامی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب من باز نمفهمیدم این یک دوم از کجا اومد
آهو دائمی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب میشه اینطوری هم حساب نشه روش دیگه ای هم هست من بازم توجه نشدم
Z Kh
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام خیلی کامل توضیح دادید👌🏼 ممنون💛
یگانه میان ابادی
2 سال پیش
عزیز یک دوم برابر نصف است و نصف هم میشه نیم
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام ببخشید من اومدم یه کار دیگه کردم اومدم مخرج رو که 2 ضرب در 100 بود رو نوشتم 2 ضربدر 10 به توان 2 بعد اومدم 10 به توان 2 رو بردم صورت و شد 10 به توان منفی 2 و جواب شد یک دوم ضرب در 10 به توان منفی 5 درسته
زینب جهانشاهلو
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب اون یک دوم 1 صورت از ساده کردن 9با 30 و 60 بدست اومد دیگه درسته
فاطمه بابایی پور
5 ماه پیش
این فیلما مگه کی ضبط شد ک اخرین سوال پرسیده شده این مال سه سال پیش بوده
فریده خردمند
3 سال پیش
من اصلا متوجه این سوال نشدم
مبینا برازنده
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب متوجه شدم خیلی ممنون♥️
اسما جرکانی
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب ممنون بابت توضیح خوبتون منم متوجه نمیشدم ولی ویسی که گذاشتین خیلی کمک کرد بهم و خیلی مفید بود 🌹♥️
غزل صیدی
2 سال پیش
ایکس هرچی هست باید برحسب متر باشه و یکای دیگری بجز متر نداشته باشه حالا هرچقدر ضریب توان یا جمع اینا میخواد داشته باشه پس باید ثانیه هارو باید حذف کنیم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام لطفا در این فضا فقط سوال درسی مطرح بشه
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام لطفا در این فضا فقط سوال درسی مطرح بشه
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
اسرا فاتحی
2 ماه پیش
مرحله آخر که متر قراره بشه به سانتی متر مشکل دارم اگه بخایم مترو تبدیل به cmکنیم باید ضربدر ۱۰به توان منفی ۲ میکردیم
آموزش ویدیویی تست تبدیل یکا فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
فاطمه رحیمی نسب
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)