مبینا بیرانوند
3 سال پیش
سلام ببخشید من اینجا که توضیح میده رو متوجه نشدم
نرگس مهدوی
3 سال پیش
https://youtu.be/jBt5jZSWhMI
نرگس مهدوی
3 سال پیش
https://youtu.be/qmpd82mpVO4
مبینا بیرانوند
3 سال پیش
@نرگس مهدوی عالی بودن خیلی ممنون☺️
نرگس مهدوی
3 سال پیش
@مبینا بیرانوند خوشحالم مفید بوده براتون :))
غزل وحید
3 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام و خسته نباشیدچجوری میتونم وارد این لینک ها بشم؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
@غزل وحید سلام.ممنونم. لینک. رو کپی کنین و تو مرورگرتون پیست کنین و سرچ بزنین.
فاطمه صفری
2 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام اونجایی که استاد میگه دریچه های دهلیزی بطنی در حالت عادی باز هستند پس چطوری خون تو دهلیز انبار میشه خب این دریچه باید بسته باشه که خون بمونه من اینو نفهمیدم
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@فاطمه صفری سلام. در استراحت عمومی و انقباض دهلیزی انبار شدن حجم خون زیادی رو نداریم و خون تا حدی وارد بطن میشه.اما در انقباض بطنی پشت این دریچه ها در دهلیز خون انبار میشه
پریا جلیلی
2 سال پیش
@فاطمه صفری موقع انقباض بطن درچه های دهلیزی بطنی بسته هستن ولی همچنان خون سیاهرگ ها وارد قلب می شه این خون تو دهلیز جمع می شه و بعد از باز شدن دریچه های دهلیزی بطنی وارد بطن می شه
مهیار اسماعیلی
2 سال پیش
@فاطمه صفری حالت عادی یعنی استراحت در حالت استراحت خون زیادی وارد قلب نمیشود ومیزان خون زیادی وارد و درون بطن انبار نمیشه و یک حجم محدودیست
آرمیتا بابایی
1 سال پیش
@فاطمه صفری خون توی دهلیز ها انبار نمیشه بلافاصله وارد بطن ها میشه چون فرصت انبار شدن نداره
امیرحسین جعفری زاده
1 سال پیش
@فاطمه صفری به هنگام صدای اول که دریچه دهلیزی بطنی بسته میشود خون وارد دهلیزها میشود وبه هنگام استراحت بطنی که دریچه های دهلیزی بطنی باز میشوند خون از دهلیز ها به بطن وارد میشود
سپیده علمداری
1 ماه پیش
سلام و درود اون قسمتی که مربوط به رگ های کرونر هست با کتاب جدید تفاوت داره و توی کتاب جدید گفته رگ های تاجی… و استاد طبق کتاب قدیمی داره تدریس میکنه و یسری مطالب فرق داره تغییرات کنکور ۱۴۰۵ روی فیلم ها اعمال نمیشه؟!
شیرین مهندس سامان
3 ماه پیش
سلام در مورد یادبگیریم مورد ۴و۵ که جواب غ میشه برام توضیح بدین چرا دقیقا غ هستند
سارا آسیایی
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید ما توی این قسمت گفتیم که سرخرگ ششی اصلی کوچک تر از آئورت هست من سوالم اینع که سرخرگ ششی هم کوچکتر از آئورت هست ؟
نگین موسوی
1 ماه پیش
سلام خسته نباشین🤍 خب ببینین استاد میگه آئورت قطور ترین سرخرگ بدنه چن ک بطن چپ با فشار زیادی پمپ میکنه خون رو بهش و اینکه با توجه ب گفته های استاد عزیز سرخرگ ششی اصلی قطورترین سرخرگ حاوی خون تیره هس پس آئورت بزرگترین هس سرخرگ ششی ب چپ و راست تقسیم میشه ولی آئورت خیر
زهرا اعتمادی
4 ماه پیش
ص ص غ غ غ
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
زهرا اعتمادی
4 ماه پیش
ص غ ص ص غ
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
نازنین زهرا ابریشمی نژاد
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ببخشید پاسخنامه کجا هست که باهاش تطبیق بدیم؟
سارا آسیایی
1 ماه پیش
@نازنین زهرا ابریشمی نژاد قسمت جزوه ها میتونید پیداش کنید
سوین علیپور
5 ماه پیش
تو جزوه نزدیک ترین دریچه ها رو نوشته سینی ها دورترین دریچه ها رو نوشته سه لختی و سینی سرخرگ ششی آخه نمیشه که یه سینی هم دورترین باشه هم نزدیک ترین
سوین علیپور
5 ماه پیش
راست ترین رگ های ورودی به قلب چرا سیاهرگ های ششی نمیشه
foad Azarmina
5 ماه پیش
سلام خوب درسته دیگه راست ترین رگ قلب سیاهرگ های ششی هست
سوین علیپور
5 ماه پیش
چرا تو جزوه راست ترین رگ های ورودی رو نوشتین بزرگ سیاهرگ زیرین و زبرین
نگین موسوی
1 ماه پیش
خب راست ترین هستن
فاطمه زندوکیلی
5 ماه پیش
سلام خسته نباشید طبق متن کتاب در ساختار قلب فقط یک سیاهرگ کرونری و چندتا سرخرگ کرونری داریم؟
آموزش ویدیویی نکات رگ ها و دریچه های قلب زیست شناسی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. برای فهم بهتر چند تا لینک میزارم میتونین با دیدن انیمیشن بهتر متوجه بشین.