لوله گوارش (قسمت 2)

4.9/5
(230 رای)

گوارش در جانوران

گوارش در جانداران
گوارش در جانداران

`01:27

1 تمرین

لوله گوارش ( قسمت 1)
لوله گوارش ( قسمت 1)

`00:49

1 تمرین

لوله گوارش (قسمت 2)
لوله گوارش (قسمت 2)

`01:28

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام..............کاهش فشار اسمزی مگه این نبود ک مولکول اب کاهش بیداکنه یعنی کاهش فشار اسمزی ؟ چرا الان توسیرابی ک اب زیاده کاهش فشار اسمز رو داریم؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

سلام وقتت بخیر ❤️ هر جا که غلیظ تر باشه(شمار حل شونده نسبت به آب بیشتر باشه) فشار اسمزی بیشتره پس هرجا که آب بیشتره فشار اسمزی کمتره

علی زارعی | آکادمی امروز

علی زارعی

5 ماه پیش

گزینه ۴ واضح غلطه کبد جز لوله گوارش نیست .

جواب به صورت صوتی می باشد:)

گزینه ۴ که کلا غلطه. کبد مگه جزو لوله گوارش محسوب میشه °^° °^°

تک سلولی ها هم رشد و نمو دارن؟

خود استاد قبلا تو قسمت لوله گوارش انسان گفتن B12 ساخته شده توسط باکتری ها ، برای جذب نیاز به فاکتور داخلی نداره و فقط B12 خوراکی نیاز به فاکتور داره. اینجا میگن نیاز هست به فاکتور!!!!!!

سلام کتاب درسی نوشته دوباره به سیرابی وارد میشود، بیشتر حالت مایع پیدا میکند و سپس به نگاری جریان میابد. اما استاد گفت حالت مایعیش رو قبل از ورود به سیرابی داشته. میشه توضیح بدید؟

خدایی ده دقیقه اول از یه استند آپ کمدی خنده دارتر بود😂

سلام گوارش شیمیایی در گاو مگه از دهان با امیلاز بزاقی اغاز نمیشه

Zahra =) | آکادمی امروز

Zahra =)

8 ماه پیش

این فصل تصویر و صدا هماهنگی ندارن🤦

سرعت ویدیو هارو زیاد نکردی؟

وای استاد ترکی بلدیدددد🤩🤩🤩🤩

راست روده ندارن اینا

در مورد نشخوار کنندگان چون کتاب درسی در این مورد چیزی نگفته، نمی‌تونیم براشون راست روده در نظر بگیریم

غذا از سیرابی 2 بار عبور میکنه یا 3بار

فیلم باز نمیشه چه کار کنم.

به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷

دهان مگه خورده نمیکنه

خیر کتاب همچین حرفی نزده آرواره رو گفته

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

9 ماه پیش

سنگدان در پرندگان دانه خوار معادل چه اندام در انسانه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی لوله گوارش (قسمت 2) زیست شناسی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز