= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
صبا هلاکویی
1 سال پیش
معلم من گفته در سنگدان هم گوارش شیمیایی داریم الان باید چیو در نظر بگیریم اینکه هردورو داره یا فقط گوارش مکانیکیه؟و چرا
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام توی کتاب چیزی در مورد گوارش شیمیایی در سنگدان توضیح نداده
--- ٫
1 سال پیش
در هیدر حفره گوارشی که توانایی ترشح انزیم گوارشی نداره! مگه نمیگیم لیزوزوم هایی از سیتوپلاسم میان توش ؟خود حفره ک ترشح نمیکنه
علی سلیمانی
1 سال پیش
سلام میتونیم بگیم در هر چهار قسمت معده تجزیه مواد داریم بخاطر باکتری ها
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله البته بنظرم منظورتون تجزیه سلولز بوده
علی سلیمانی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله درسته ممنون
محمد امین شاه محمودی
2 سال پیش
با سلام در هیدر یاختههای پوشاننده ی حفره گوارشی توانایی ترشح آنزیم دارند نه حفره گوارشی پس چرا استاد در گزینه ۴ قسمت اول تست رو درست گرفت
Khanoom Doctor
2 سال پیش
یه سری از یاخته های استوانه ای که توی حفره گوارشی هستن آنزیم ترشح میکنن قسمت اول این گزینه درست هست
(1)
پوریا خیره کش
6 ماه پیش
سرعت ویدیو هارو زیاد نکردی؟