= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
. A .F
2 ماه پیش
سلام توی این دوتا سوال چرا افت پتانسیل فرمول هاش متفاوته؟ از این چند تا فرمول وجود داره باید کدومشون رو رفت؟ چرا از اون فرمولی که استاد گفت اینجا نمی تونیم بریم؟
نادیا نوری
3 ماه پیش
اینارو کجا توضیح دادن اصلا نمیفهمم
نادیا نوری
3 ماه پیش
@محمد علی خوش رضا خیلی ممنون
نازنین معراجی نسب
3 ماه پیش
تو این مسئله چرا V با اپسیلون برابره؟مگه کدوم شرط برقراره؟
سارا رحمانی
1 ماه پیش
چون در اون قسمت جریان صفره که طبق رابطه V با اپسیلون برابر میشه
مرضیه قناعتی
4 ماه پیش
سلام برای این سوال نمیتونیم بیابیم تغییرات مقاومت رو در فرمول بزاریم و عدد آمپرسنج و ولت سنج رو محاسبه کنیم؟ لزوماََ باید دونه دونه بدست بیاریم؟
محمود طاهری
4 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، چرا مقاومت درونی + نیروی محرکه الکتریکی را جز باتری حساب میکنیم ؟
باران مشاقی
1 ماه پیش
نیرو محرکه الکتریکی خود باتریه که توی خودش یه مقاومت درونی داره نمیشه از توش برداریم جدا کنیم که
فاطمه محمدی
5 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی سوال اول میشه گزینه یک سوال دوم میشه گزینه دو
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه محمدی
5 ماه پیش
مدار تک حلقه است یعنی چی؟
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
یعنی توی مدار یه باتری داریم
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
سلام جواب چی یادگرفتیم به ترتیب گزینه 1و 2
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
اینجا از اون نکته هم میتونستیم استفاده کنیم که وقتیمقاومت درونی صفر باشه ولتاژ برابر با مقدار باتری میشه و در هردو صورت 12v میشه
آموزش ویدیویی مدار تک حلقه فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
محمد علی خوش رضا
3 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)