= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
عارفه ندری
3 ماه پیش
گزینه ی 4 . چیزی که از منهای 1 بیشتره جز صحیحش مگه منهای 2 نمیشه ؟ چرا گفتن منهای 1
عارفه ندری
3 ماه پیش
گزینه یک مگه مخرج صفر مثبت نمیشه ؟ چرا گفتن حد وجود نداره؟
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
بله مخرج صفر مثبته و صورت عدد ۲ و میشه مثبت بینهایت که در این حالت میگیم وجود نداره
معصومه سرچمی
4 ماه پیش
سلام.وقتی حد تابع در نقطه 2 را میخواییم بررسی کنیم جرا از 2 بیشتر هارو برای ضابطه بالایی یعنی اونایی که مخالف 2 هستن رو در نظر میگیریم؟
BTMN
3 ماه پیش
مخالف ۲ یعنی کل اعداد جز عدد۲ ، حتی مرز های ۲ که شامل ۲مثبت(راست۲) ، ۲منفی(چپ۲) هستش داخل اون بازه هست پس اونجا جایگذاری کردیم
پریناز نصیری
5 ماه پیش
میشه حالت درست کردنم برای هر 4 گزنه توضیح بدید؟ اخه من با روش نمودار نرفتم و با درست کردن رفتم به جوابای دیگه رسیدم!!
آنا ملکی
5 ماه پیش
جواب رو فهمیدم ولی علت بررسی شدن حد 1 و -1 رو نفهمیدم.اگر هر کدوم رو بخوام جدا جدا بررسی کنیم این سوال اندازه 5 سوال وقت میگیره
آنا ملکی
6 ماه پیش
تو این سوال چرا یهو حد منفی یک بررسی شد؟؟یعنی همه اعداد به دست آمده باید بررسی بشن؟!؟این جوری خیلی زمان میبره که!!
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
عکس سوال و پاسخنامه بطور کامل ارسال کنید ریپلای نباشه 🌷
مهدی رجبی
9 ماه پیش
علت این حرف چیه که وقتی توی گزینه ها نوشته بود وجود ندارد باید همسایگی راست را جدا حساب کنیم و همسایگی چپ را جدا ؟
مهدی رجبی
9 ماه پیش
الان مخرج مگه صفر حدی نمیشه ؟. چون ایکس یکم از یک بیشتر هست دیگه
BTMN
3 ماه پیش
اره وقتی فقط مخرج صفر حدی بشه یعنی عدد روی صفر حدی جواب بینهایت میشه که بازم میگیم حد نداره
محمد مهدی بهپور
1 سال پیش
گزینه چهارم احتمالا 11 نباید میشد مخرجش به 12؟؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷 چون من عدد ۱۱ در گزینه چهار ندیدم
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
چرا استاد منفی صورت رو تو دو تا پرانتر ضرب مکردن ؟ از کجا بدومیم که کی باید ضرب کنیم کی نه ؟
آموزش ویدیویی تست حد از روی ضابطه ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷