= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
پریناز نصیری
2 هفته پیش
اخه مگه در مورداکسی توسین صدق نمیکرد چرا صحیح گرفتن؟
پریناز نصیری
2 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی چون گفته هورمون های واسه خاطر اون اشتباه میشه فکر کردم.
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
@پریناز نصیری اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
علی صفاری
2 ماه پیش
سلام خسته نباشید به نظرم این تست اشتباه است چون تو صورت سوال گفته هورمون های تولید شده ولی توی گزینه دوم غدد پاراتیروئید یک هورمون میسازد ولی همون یک هورمون درجاهای دیگر تأثیر دارد پس به نظرم گزینه ۲ هم نادرست
زهرا شیراوند
3 ماه پیش
چرا گزینه آخرش رو نمیفهمم... هرچی بیشتر گوش میدم بیشتر میفهمم که گزینه آخرش برام قابل فهم نیست. لطفاً توضیحات جامع تری بدید.
فاطمه غفاری
3 ماه پیش
گزینه 2 میتونیم بگیم غلطه؟ چون شروع عملکرد اکسی توسین حین زایمان و بعد از زایمان هست و کلمه بارداری حس میکنم لفظ اشتباهی هست؟
یگانه احمدی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر گزینه ج رو متوجه نمیشم مگه میزان بازجذب اب به خون کاهش نمی یابه چرا دور لوله ای
حیدر مالداری
4 ماه پیش
وقتی فعالیت و مصرف یاخته کم بشه یعنی قند خون زیاد شده و انسولین باید ترشح بشه که قند خون رو بیاره پایین مگه اینکه ترشح انسولین ربطی به (قند خون) نداشته باشه و محرکش میزان (نیاز یاخته ها) به قند باشه نه میزان قند موجود در خون
فاطمه عسگری
4 ماه پیش
سلام چطور هورمون از هیپوتالاموس وارد خون میشود مگر وارد مویرگ سیاهرگی نمیشود و مگر هورمون از طریق مویرگ سرخرگی وارد هیپوفیز پیشین نمیشود این کار چطور ممکنه،، به نظر من باید یک چرخه گردش خون طی شود،،
امیرعلی صارمی
4 ماه پیش
در رابطه با مورد الف میشه بگید اعصاب پیکری چه موقع و چطور روی ماهیچه صاف رگ اثر دارند؟
نگین علیزاده
6 ماه پیش
میشه گزینه ۴ رو توصیخ بدین
z z
6 ماه پیش
سلام در گزینه 4 گفته پر کاری غده لوزلمعده مگه نگفتیم لوزلمعده هم برون ریز است که مربوط به گوارشه وهم درون ریز که هورمون سازه در این بخش منظور اون بخش برون ریز یا گوارش است با پرکاری لوزولمعده در واقع بیشتر فعالیت میکنه کارش در گوارش :تولیدبیکربنات برای خنثی سازی اسید کیموس بود درسته پس وقتی بیکربنات زیاد باشه اسید ها خنثی میشع ودر نتیچه پ هاش خون افزایش می یابه یعنی رقیق میشه اسیدیش کم میشه
نگین علیزاده
6 ماه پیش
سلام برای قسمت ب نمیتونیم بخش پیشین و در نظر بگیریم چون به خون با سلول های غیر سازنده وارد میشن از هیپوتالاموس
.. .
6 ماه پیش
ببخشید گزینه ۴ رو میشه اینطوری رد کرد که هر ۳ هورمون کاری به عقب ماندگی ذهنی و جسمی ندارند و حذف بشه این گزینه؟
.. .
6 ماه پیش
خب اینجا نمیتونیم بگیم حتی به گلوکاگون هم کمتر نیاز داره؟ چون تو کم کاری قند زیادی مصرف نمیکنن یاخته ها پس قند خون بالا هست پس گلوکاگون هم کم میشه
یگانه احمدی
4 ماه پیش
بله به نظر منم چون قند خون بالا هست پس گلوکاگون کم میشه و یا میتونیم بگیم انسولین زیاد میشه اما نمیدونم چرا استاد فرمودن انسولین کم میشه
آموزش ویدیویی تست های غدد(قسمت اول) زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷