= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
امیتیس حسینی
1 ماه پیش
درود دقیقه ی 23 استاد گفتن دوتا حالت میتونه در محیط واکنش پیش بیاد: 1:تعداد انزیم های محیط مثلا دوبرابر شه که سرعت واکنش و مقدار واکنش به صورت خطی و یکنواخت زیاد میشه و دوبرابر میشه. 2:اما اگر پیش ماده اضاف شه تا یه جایی از نمودار سرعت بیشتر میشه ولی بعدش چون انزیم ها به حد اشباع میرسن سرعت یکنواخت میمونه. (سوال من اینه که در شرایط 1 مگه ممکن نیست پیش ماده کم بیاد؟اونموقع هرچقدر انزیم اضاف شه به محیط چه فایده؟؟) (چرا اولویت با تعداد انزیم هاست و انگار پیش ماده همیشه هست ؟و ایا همیشه اینجوریه؟)
مهدی بوستانی
6 ماه پیش
جزوتون واقعا ناقصه حیف حیف این استاد ها و این تدریس ها که جزوشون ناقصه الان بار چندمه که داره اینطوری میشه
Ayla ....
7 ماه پیش
بخش چت با پشتیبانی از صفحه من حذف شده چرا؟؟ من چند باره دارم به پشتیبانی میگم جزوهها ناقصی دارم این دفعه که پیام دادم محو شده واقعا که آکادمی امروز همش تبلیغات حیف از این استادا آخه پشتیبانی من نمیدونم مسئولیت ووظیفهش چیه وقتی قراره مدام ما پیام بدیم ناقصی ها رو بگیم ورفع نکنن!!!
حدیث عبدالهی
8 ماه پیش
این قسمت تو جزوه نیست الان چیکار کنمممم
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید تا بررسی بشه 🌷
زهرا سلحشور افشار
8 ماه پیش
چرا وقتی مطالب بروز میشن جزوه رو بروز نمیکنین چرا تیم پشتیبانی انقدر ضعیف عمل میکنه
طناز طهماسبی
9 ماه پیش
سلام این فضای خالی جلوی تالاموس ها بطن سومه ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام خیر
طناز طهماسبی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی چی هست ؟
آرمین تیماسی
11 ماه پیش
جزوه ام رو تازه خریدم چرا این بخش اضافه نشده؟ یعنی از سال قبل تا الان اضافه نکردین؟؟؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اگه جزوه ناقصی داره به پشتیبانی بگید 🌷 راهنمایی و بررسی میکنن 🌷
ساقی عزیزی خانی
11 ماه پیش
سلولاز تو فصل یک دهم گفتیم در تولید انواعی از پارچه هم استفاده میشه دیگه؟
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید توی این نمودار منظور از آنزیم یک مولکول آنزیم هست یا مجموع آنزیم های یه محل مورد نظر؟ اگر یک آنزیم هست یعنی ممکنه ساختارش می تغییر کنه ولی بازم واکنش انجام بده به میزان کمتر؟
محمد طاها کوشکی
11 ماه پیش
سلام اگر طراح سوال به جای بدن انسان بگوید بدن یک خانم اونوقت همه انزیم ها دمای بهینه37 درجه دارند
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
👍
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام وقتتون بخیر ببخشید تفاوتش رو متوجه نشدم...؟
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی حل شد
آموزش ویدیویی عملکرد انزیم ها در phمختلف زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
این موارد رو به پشتیبانی بگید تا بررسی و پیگیری بشه