فاطمه یادگاری
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر باشه .ببخشید من در این سوال a رو عدد ۱ بدست آوردم ولی استاد میگن که a میشه ۲ .خواستم بپرسم جواب اصلی ۵ نمیشه؟؟؟؟
هانیه مظاهری
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی خودشون مدام تکرار کردن یک میشه اما عدد دو رو نوشتن
عرفان حسنی
3 سال پیش
نه شما درست حل کردید
. .
2 سال پیش
دقیقاا
کیمیا فتحی
2 سال پیش
@هانیه مظاهری بله
امیر مسعودی
4 سال پیش
مممنونم از اینکه جواب دادین ولی صداتوت پر از نویزه و من اصلا متوجه نمیشم چی میگین
@سجاد اسماعیلی خسته نباشید آقای اسماعیلی وقتتون بخیر. ممنون بابت رفع این ابهام چون سوال من هم بود. فقط یه چیزی رو نمیفهمم شاید بخاطر همین باشه که هنوز فصل لگاریتم رو ندیدم. من وقتی نمودار اصلی این مثال دوم درسنامه رو طبق توضیحاتتون میخوام رسم کنم، (دقیقه 16:40 ویدیو)... خب اونی که استاد کشیدن رو نسبت به محور y ها قرینه میکنم میوفته سمت چپ محو x ها... در حالی که مجانب قائمش خط x=3 هست. مگه میشه نمودار لگاریتم بیاد مجانب قائم رو قطع کنه؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@................ ........................ سلام و درود خواهش میکنم من توی این شکل نمیبینم که نمودار مجانب رو قطع کرده باشه در واقع قطع نمیکنه اگر برای شما قطع کرد پس بد رسم کردید
Hhh Bb
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی سلام میشه لطفا نمودار نزولی و قبل از صعودی شدن و قرینه شدن نسبت به محور y و رسم کنید ؟ ممنون میشم در مثال دو که لگاریتم ۶_۲xبر پایه ۱/۲و خواسته
یاسمین سلندری
3 هفته پیش
پاسخنامه سوالات کجاست
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید قرار داده شده
طیبه محمودی
1 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتی ۲ گزینه ۱✅️
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
طیبه محمودی
1 ماه پیش
سلام جواب چییادگرفتی دوم میشه گزینه اول ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
ریحانه سلیمانی سروستانی
1 ماه پیش
چرا وقتی y رو صفر گذاشتن عبارت لگاریتم ایکس منهای یکه چرا منهای سه نیست
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
مبینا برالی
1 ماه پیش
اینجا متوجه نشدم یعنی چی که ضریب مهم نیست
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
الهه شکورشهابی
3 ماه پیش
درود ممکنه لطفا توضیح بدید که اگر بخواهیم نمودار این عبارت رو به شکل مرحله به مرحله بکشیم چطور میشه ؟ (نه با این روش که تستی تر هست )
آرمیتا اسماعیل پور
3 ماه پیش
من برای این سوالا اینجوری نمینویسم که اگر x مثبت باشه چی میشه منفی باشه چی میشه ، میگم چون x قدرمطلق داره میخوایم همه x ها مثبت باشن پس سمت چپ محور طولها رو حذف میکنیم راست نمودار رو نسبت به محور Y ها قرینه میکنیم . اگر کل تابع قدر مطلق داشت یعنی میخوایم y ها مثبت بشن پس عرضهای منفی رو نسبت به محور x ها قرینه میکنیم . درسته ؟
نازنین معراجی نسب
3 ماه پیش
توی سوال اخر که استاد حل کردن مگه منفیِ پشتِ X داخل پرانتز نیست؟مگه وقتی این حالت بود نباید نمودهر رو نسبت به محور Yها قرینه میکردیم ؟
زینب مقدم
3 ماه پیش
سلام نازنین جان وقتت بخیر ❤️ دقیقه سوال رو مشخص کن یا اسکرین شات بده ازش
نازنین معراجی نسب
3 ماه پیش
@زینب مقدم دقیقه ۱۶:۴۷ استاد دارن بر اساس منفی ای که پشت ایکس هست نمودار صحیح رو رسم میکنن سوالم مربوط به این حرکت بود❤️
پارمیس .
4 ماه پیش
درود مگه a عدد دو بدست نیومد منفی دو رو جایگذاری کنیم علامتش با علامت منفی a ضرب شد و شد دو چرا استاد وقتی که نقطه منفی یک و صفر رو جایگذاری کردن a رو منفی دو نوشتن
پارمیس .
4 ماه پیش
@زینب مقدم مچکرم ❤️
M.S .H
4 ماه پیش
سلام...وقت بخیر می تونیم اینجا در - ضرب نکنیم؟یعنی بشه۳به توان۲ در ۳ به توان X- منهای ۱
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام اون هم درسته خواستی محض احتیاط عکس رسمت رو بفرست ریپلای نباشه 🌷
آموزش ویدیویی نمودار توابع نمایی و لگاریتمی حسابان دهم و یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود شما درست حل کردید استاد دچار اشتباه سهوی شدن